Performancing Metrics

لامبورگینی از سنتناریو رودستر رونمایی کرد | اتاق خبر
کد خبر: 366157
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1395 - 13:49
لامبورگینی در فستیوال هفته خودروی مونتری از نسخه رودستر سوپراسپرت خود یعنی سنتناریو رونمایی کرد. از آنجا که قیمت نسخه کوپه آن ۱٫۷۵ میلیون یورو است قیمت رودستر آن از ۲ میلیون یورو آغاز خواهد شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از motortrend ، برای سنتناریو رودستر یک رنگ خاکستری اختصاصی در نظر گرفته شده؛ هرچند میتوان آن را در رنگ های دیگر نیز سفارش داد. این رودستر بر روی چرخ های پیرلی پی زیرو با رینگ های سبک آلومینیومی سوار شده که در جلو ۲۰ اینچ و در عقب ۲۱ اینچ میباشد.

لامبورگینی سنتناریو

لامبورگینی سنتناریو

داخل کابین با تودوزی مخمل قهوه ای روشن پوشیده شده و صندلی های آن مارک بیانکو پولار با روکش چرم میباشد. نکته قابل ذکر دیگر سیستم ارتباط و سرگرمی لامبورگینی است که به صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی مجهز بوده و با استفاده از اپل کارپلی قابل اتصال به گوشی های هوشمند میباشد.

لامبورگینی سنتناریو

لامبورگینی سنتناریو

پیشرانه سنتناریو رودستر همان نمونه بکار رفته در نسخه کوپه یعنی ۶٫۲ لیتری V12 با ۷۵۹ اسب بخار قدرت و ۵۰۸ فوت پوند گشتاور میباشد. لامبورگینی شتاب صفر تا صد این محصول لامبورگینی را ۲٫۹ ثانیه تخمین میزند که در این صورت یک دهم ثانیه بیشتر از مدل کوپه سقف دار خواهد بود. حداکثر سرعت آن نیز مانند نمونه کوپه ۲۱۷ مایل بر ساعت میباشد.

لامبورگینی سنتناریو

لامبورگینی سنتناریو

مشتریان این سوپراسپرت میتوانند اتومبیل خود رو با استفاده رنگ ها و متریال های معرفی شده در کالکشن اختصاصی این لامبورگینی از جمله فیبرکربن، شخصی سازی کنند.

لامبورگینی سنتناریو

لامبورگینی سنتناریو

با وجود اینکه نسخه رودستر گران تر میباشد اما تیراژ آن با سنتناریوی کوپه برابر است. تنها ۲۰ دستگاه لامبورگینی سنتناریو رودستر تولید خواهد شد که تمام آنها به فروش رفته و تحویل آن به مشتریان از سال آینده آغاز خواهد شد.

منبع : اخبار خودرو

 
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید