Performancing Metrics

«صداهای خاموش» به هنر و تجربه رسید | اتاق خبر
کد خبر: 366276
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1395 - 23:34
کارگردان «صداهای خاموش» گفت: این فیلم در نوبت اکران هنر و تجربه قرار دارد و با توجه به آماده بودن این اثر، مسئولان لطف کنند آن را سر زمان خودش اکران کنند.

به گزارش اتاق خبر، سهی بانو ذوالقدر کارگردان سینما  در خصوص آخرین وضعیت «صداهای خاموش» گفت: این فیلم در نوبت اکران گروه هنر و تجربه قرار دارد و با توجه به اینکه این اثر کاملا آماده است مسئولان لطف کنند آن را سر زمان خودش اکران کنند. چون متاسفانه مسئولان می‌گویند نمی‌دانیم چه اتفاقی برای فروش «صداهای خاموش» می‌افتد به همین دلیل در خصوص اکران بحث‌هایی وجود دارد. 

وی ادامه داد: باید از این مسئولان پرسید آیا فیلمی که موضوع عاشقانه و کمدی ندارد، نمی‌فروشد و جلب مخاطب ندارد؟! در صورتی که اگر دقت کنید مخاطبان ما از موضوع‌های تکراری خسته شدند و به دنبال سوژه‌های جدید و تازه می‌گردند اتفاقی که در «صداهای خاموش» افتاده و از موضوعی جذاب بهره می‌برد. 

ذوالقدر افزود: «صداهای خاموش» برگرفته از واقعیت‌های جامعه است و در آن از موضوع و شخصیتی واقعی استفاده کردیم پس تاثیری که حق و حقیقت می‌تواند بر جامعه داشته باشد از عهده هیچ عنصری بر نمی‌آید.
 
این کارگردان خاطر نشان کرد: به عنوان کارگردان این اثر می‌گویم چون این فیلم از سوژه و موضوع جدیدی بهره می‌برد و واقعیت جامعه را نشان می‌دهد و از آن جایی که مخاطب امروز ما به دنبال چنین فیلم‌هایی است به فروش خوبی خواهد رسید.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات
ADS
ADS
پربازدید