Performancing Metrics

صعود مقتدرانه کمیل قاسمی به فینال المپیک | اتاق خبر
کد خبر: 366313
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1395 - 19:59
نماینده سنگین وزن کشتی آزاد ایران با پیروزی مقابل حریف خود از آمریکا راهی دیدار نهایی المپیک 2016 ریو شد.

کمیل قاسمی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، کمیل قاسمی نماینده وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در مرحله نیمه نهایی المپیک 2016 به مصاف ترول دلاگنف از آمریکا رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با حساب 10 بر صفر شکست دهد و به فینال این رقابت‌ها راه یابد. قاسمی در 33 ثانیه با یک خاک و 4 بارانداز پیاپی با ضربه فنی برنده شد.

وی در دیدار فینال به مصاف برنده مبارزه طاها آکگول از ترکیه و لیوان بریانیدزه از ارمنستان خواهد رفت. قاسمی پیش از این در دور نخست حریفی از کانادا را برد سپس در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کمال عبدالمطلب از مصر 7 بر صفر به برتری دست یافت. قاسمی در ادامه و در مرحله یک چهارم نهایی در یک کشتی حساس مقابل گنو پتریاشویلی قهرمان سابق جهان با نتیجه 4-4 به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

دیگر نماینده ایران در روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2016 علیرضا کریمی بود که با شکست مقابل جی دن کاگس از آمریکا در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.  کریمی در دور نخست کشتی گیر تونس را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد سپس در مرحله یک هشتم نهایی مقابل پترو گانف از بلغارستان 7 بر 2 به برتری رسید اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل جی دن کاگس کشتی‌گیر آماده آمریکایی 5 بر یک مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در روز نخست این رقابت‌ها کشتی آزاد ایران توسط حسن یزدانی در وزن 74 کیلوگرم به مدال طلا رسید و حسن رحیمی در وزن 57 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید