Performancing Metrics

پیروزی ارزشمند ترک گروژنی در حضور 90 دقیقه ای محمدی | اتاق خبر
کد خبر: 366325
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395 - 04:00
ترک گروژنی در ادامه هفته چهارم لیگ یک روسیه در حالی که میلاد محمدی را 90 دقیقه در اختیار داشت پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و در خانه اوفا با نتیجه سه بر یک پیروز شد.

میلاد محمدی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در ادامه هفته چهارم لیگ روسیه یک دیدار برگزار شد که در آن اوفا قعرنشین در ورزشگاه خانگی خود از ترک گروژنی که میلاد محمدی را در اختیار داشت پذیرایی کرد.

این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک ترک گروژنی به پایان رسید. ابتدا این ترک گروژنی بود که در دقیقه 48 توسط بکیم بالاج مهاجم آلبانیایی خود  به گل رسید اما تیم میزبان موفق شد گل تساوی را در دقیقه 75 توسط خیند فاتاج به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و در دقایق پایانی زائور و گئورگ گروزوف دو گل دیگر برای گروژنی به ثمر رساند تا این تیم سه امتیاز شیرین خارج از خانه را به دست آورد.

میلاد محمدی ستاره ایرانی ترک گروژنی 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد. این برای نخستین بار است که او در ترکیب اصلی قرار می گیرذ.

در لیگ روسیه گراسنودا با 7 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. ترک گروژنی با این پیروزی ارزشمندی که به دست آورد با تفاضل گل کمتر موقتا در رده پنجم جدول رده بندی جای گرفت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید