Performancing Metrics

تاکنون گندم قاچاق درکردستان خریداری نشده است | اتاق خبر
کد خبر: 366354
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395 - 11:33
رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد: از ابتدای فصل خرید تاکنون حتی یک کیلوگرم گندم قاچاق توسط مراکز خرید این محصول در استان کردستان خریداری نشده است.

اتاق خبر: کریم ذوالفقاری  شنبه شب در پنجمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، گفت: قیمت تضمینی هر کیلو گندم امسال۱۲هزار و ۷۰۵ ریال با چهار درصد افت مفید و دو درصد افت غیرمفید است.

وی عنوان کرد: برای اولین بار امسال قیمت جهانی گندم از قیمت تضمینی این محصول در داخل کشورما کمتر بود و همین مسئله باعث شد حجم زیادی از گندم های خارجی وارد استان شود.

وی اظهارداشت: در ۹۴ مرکز خرید گندم در استان ۹۴ نفر از کارشناسان که بخوبی گندم های خارجی از داخلی را تشخیص می دهند در این مراکز به صورت دو شیفت مستقر شدند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: از ابتدای فصل برداشت وخرید گندم مازاد برنیاز از کشاورزان تاکنون یک کیلو گندم خارجی و به عبارتی قاچاق در استان خریداری نشده است.

ذوالفقاری از سرقت گندم در استان خبرداد و گفت: تعدادی از کامیون داران بعد از تحویل گندم از مراکز خرید آن را به مقصد مورد نظر تحویل ندادند و به جای آن در مکان و مرکز دیگری اقدام به فروش آن کردند که این اقدام سرقت است و باید بر اساس قانون با این افراد برخورد شود.

وی اظهارداشت: بی شک شرکت و حمل و نقل و پایانه ها مسئول اقدام مذکور است و باید خسارت ها را پرداخت کند و البته در کنار این مهم لازم است که مدیریت بهتری برای مقابله با سوء استفاده های احتمالی نیز اعمال شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید