Performancing Metrics

استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز شهر جدید هشتگرد | اتاق خبر
کد خبر: 366359
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395 - 12:17
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با ابراز تاسف به آبیاری فضای سبز شهر جدید هشتگرد با استفاده از آب شرب اشاره کرد.

اتاق خبر: ابوالقاسم پالیزگیر، با اشاره به اینکه پساب شهر جدید هشتگرد و جایگزین آن برای تامین آب شرب از جمله مسائل حائز اهمیتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: درصدد هستیم به سبب وجود مشکل کم آبی از پساب شهر جدید برای آبیاری فضای سبز و صنایع استفاده شود.

ساماندهی شن چاله ها در ساوجبلاغ

وی با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر از آب شرب برای آبیاری فضای سبز شهر جدید هشتگرد استفاده می شود، افزود: تغذیه مصنوعی رودخانه کردان و فشند با توجه به مشکل کم آبی و محدودیت منابع باید به بخش خصوصی واگذار شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: ساماندهی شن چاله ها و تغذیه مصنوعی این بخش از دیگر نکات مهم محسوب می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه آب و سیلاب های جاری شده در ماه های نخست سال جاری علی رغم تمام تلاش های صورت گرفته، هدر رفت، تصریح کرد: برای مهار سیلاب ها در شن چاله ها باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

پیشرفت ۱۰ درصدی استادیوم ۵۰۰۰ نفری ساوجبلاغ پس از پنج سال

پالیزگیر با اشاره به اینکه فرآیند خدمات رسانی به چاه های آب شرب از حساسیت بالایی برخوردار است، گفت: امید است این فرآیند خدمات رسانی بهبود پیدا کند.

وی با اعلام اینکه تعیین و تکلیف پروژه استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان ساوجبلاغ نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: از سال ۹۰ تا کنون ابن پروژه تنها ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته از این رو باید به منظور بهبود شرایط نسبت به واگذاری آن به بخش خصوصی اقدام کرد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید