Performancing Metrics

برنامه‌ریزی برای بازسازی تاسیسات آسیب دیده نفت فلات قاره | اتاق خبر
کد خبر: 366401
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395 - 16:53
مدیرعامل جدید شرکت نفت فلات قاره ایران در بازدید از مناطق عملیاتی سیری و لاوان اعلام کرد: طرح توسعه میدانها و بازسازی تاسیسات آسیب‌دیده در برنامه ششم توسعه با جدیت پیگیری می‌شود.

اتاق خبر: حمید بورد با بیان این که در مورد مشکلات تاسیسات و سکوها، گزارش جامعی از سوی مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی تهیه و به رئیس جمهوری  ارائه شده است، گفت: در برنامه ششم، طرح توسعه میدانها و بازسازی تاسیسات آسیب‌دیده با جدیت پیگیری شود.

وی یادآور شد: تقویت مناطق عملیاتی، داشتن اختیارات مناسب و وجود ابزار تولید، نیازمندیهای شرکت نفت فلات قاره ایران برای ایفای مسئولیت سنگین تولید از میدانهای دریایی است.

تعمیرات و برنامه ریزی در مناطق، حرف اول را می زند

بورد با بیان این که باید نگاه جدی‌تری نسبت به تعمیرات داشته باشیم، تصریح کرد: نظام تعمیرات فعلی برای شرکت بزرگی مانند نفت فلات قاره ایران از انسجام لازم و کافی برخوردار نیست و امیدوارم بتوانیم با سازماندهی مجدد در این بخش، نظام تعمیرات شرکت را بهبود بخشیم چراکه تعمیرات و برنامه‌ریزی، حرف اول را در مناطق می زند.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، رسالت اصلی این شرکت را تولید پویا و ماندگار عنوان کرد و افزود: به این منظور باید فرآیندها بررسی شود، بهره‌وری سازمان افزایش یابد و چهار عنصر اصلی در مدیریت یعنی برنامه‌ریزی صحیح، سازماندهی اصولی، اجرای درست و کنترل دقیق و همه‌جانبه مدنظر همه مدیران قرار گیرد.

بورد بر استفاده بهینه از تمام امکانات به منظور کاهش هزینه‌ها و پویایی سیستم تاکید کرد و گفت: با بهره مندی از نگرش مهندسی به مسائل می‌توانیم عملکرد موفق تری داشته باشیم، چراکه ما از لحاظ نیروی انسانی، تخصص، تعهد و تجربه در خاورمیانه و در کل منطقه و دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

وی با بیان این مطلب افزود: افرادی که در مناطق عملیاتی و روی سکوهای بهره برداری مشغول فعالیتند، به نوعی حاکمیت جمهوری اسلامی را با حضور خود در جبهه اقتصادی کشور به منصه ظهور می‌رسانند.

بورد گفت: امیدوارم در مدت حضور در شرکت نفت فلات قاره ایران بتوانیم با کمک کارکنان، دست به کارهای بزرگی زده و با کارهای گروهی از صف تا ستاد با یک تلاش مضاعف، به سرانجام مفیدی برسیم.

وی در پایان از تلاشهای بی وقفه کارکنان مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران قدردانی کرد و خواستار پیشبرد امور با استفاده از همفکری، وحدت و همدلی بیشتر در موارد کاری شد.

بر پایه گزارش شرکت فلات قاره، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در نخستین برنامه سفر خود به مناطق عملیاتی این شرکت، ٢٧ و ٢٨ مردادماه امسال از مناطق عملیاتی لاوان و سیری و سکوهای بهره‌برداری  این مناطق بازدید کرد. بورد همراه با جمعی از مدیران ارشد شرکت نفت فلات قاره ایران، در ابتدا وارد منطقه عملیاتی لاوان شده و از سکوی رسالت بازدید کردند.

پس از بازدید سکوی رسالت، هیئت شرکت نفت فلات قاره از میدان گازی سلمان بازدید کرده و در جریان میزان تولید گاز و اقدامهای انجام شده برای نگهداری تاسیسات و رفع عیوب ساختاری سکو که طی ٢ سال گذشته صورت گرفته است، قرار داده شدند.

بازدید از مجتمع دریایی سلمان نفتی، بازدید از تاسیسات خشکی سلمان، اسکله نفتی و سایر نقاط عملیاتی، از دیگر برنامه های این سفر کاری بود و شامگاه روز ٢٧ مرداد، جلسه ای با حضور روسا و مسئولان واحدها در سالن کنفرانس اداره مرکزی لاوان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران و هیئت همراه در روز دوم بازدید در ابتدای ورود به جزیره سیری، به سمت سکوی نصر حرکت کردند و پس از بازدید از سکوی نصر، به سکوی ایلام رفتند.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید