Performancing Metrics

عرضه گوسفند در میادین میوه‌ و تره‌بار برای شکستن قیمت | اتاق خبر
کد خبر: 366405
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395 - 12:57
در حالی که حدود ۲۰ روز تا عید قربان باقی‌مانده است، رئیس مرکز اصلاح‌ نژاد دام و بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از عرضه بدون محدودیت دام زنده به قیمت مناسب در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

اتاق خبر: محمدرضا ملاصالحی، از آنجاکه چند روز بیشتر تا پایان ییلاق عشایر باقی نمانده و دام پروار شده آنها آماده عرضه به بازار است با هماهنگی‌های صورت گرفته از طریق میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران و اتحادیه عشایری دام زنده پروارشده عشایر در آستانه عید قربان در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران عرضه می‌شود.

رئیس مرکز اصلاح‌ نژاد دام و بهبود تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی با بیان این‌که قیمت عرضه این دام مناسب و به قیمت تولید خواهد بود، ادامه داد: این عرضه که از نظر کمی هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد می‌تواند بازار عید قربان را تنظیم و دست دلالان را از بازار قطع کند.

وی تصریح کرد: براساس جلسات و پیگیری‌های صورت گرفته با میادین میوه و تره‌بار مناطق شهرداری که عرضه دام در آنها صورت گیرد، مشخص و اعلام خواهد شد و مردم می‌توانند برای تامین دام مورد نظر خود برای قربانی به این میادین مراجعه کنند.

ملاصالحی گفت: قیمت هر کیلوگرم دام زنده عرضه شده در این میادین به زودی اعلام می‌شود و عرضه آن از یک روز قبل از عید قربان صورت خواهد گرفت.

 با توجه به اینکه طی دو ماهه گذشته شاهد افزایش ۴۰۰۰ تومانی قیمت گوشت گوسفندی و ۱۵۰۰ تومانی قیمت گوشت گاوی بودیم و به گفته رییس اتحادیه فروشندگان نیز کماکان روند افزایش قیمت‌ها ادامه دارد، چاره‌اندیشی برای تعدیل قیمت این محصول ضروری است. همچنین با توجه به اینکه در آستانه عید قربان قرار داریم قطعا شاهد افزایش میزان تقاضا خواهیم بود که انتظار می‌رود با عرضه دام زنده در میادین میوه و تره‌بار از افزایش مجدد قیمت جلوگیری شود.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید