Performancing Metrics

پوگبا مرا به یاد زیدان و پلاتینی می انداخت | اتاق خبر
کد خبر: 366764
تاریخ انتشار: 2 شهریور 1395 - 05:35
بوفون:
سنگربان یووه به ستایش از پل پوگبا پرداخت و او را با میشل پلاتینی و زین‌الدین زیدان مقایسه کرد.

جانلوییجی بوفون

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سرانجام بعد از کش‌وقوس‌های زیاد پل پوگبا از یوونتوس جدا شد و با ۱۰۵ میلیون یورو راهی منچستریونایتد شد تا به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان انتخاب شود. جیان لویجی بوفون به ستایش از همبازی سابق خود پرداخت و او را با میشل پلاتینی و زین الدین زیدان مقایسه کرد.
اسطوره یووه در خط دروازه گفت: پوگبا بازیکنی بسیار جنگنده در میانه میدان بود. او به خوبی خط دفاعی را به خط حمله وصل می‌کرد و حضورش توازن زیادی به خط میانی یووه داده بود. او مهارت بسیار بالایی داشت و کنترل مثال زدنی روی توپ داشت.
او ادامه داد: طبیعی است که از فروش پوگبا به منچستر یونایتد بسیار ناراحت باشیم چرا که بازیکن بزرگی را از دست دادیم. یوونتوس به پوگبا نیاز داشت اما الان که جدا شده است باید به دنبال انتخاب بهترین جایگزین برای او باشیم.
بوفون در پایان سخنان خود گفت: سخت است که پوگبا را با اسطوره‌های گذشته مقایسه کنیم اما باید بگویم که سبک بازی بازی او و مهارت بالایی که در بازی کردن با توپ داشت من را به یاد زین‌الدین زیدان و میشل پلاتینی می‌انداخت.

یوونتوس شروع خوبی در فصل جدید رقابت‌های سری A داشت و در دیدار نخست خود برابر فیورنتینا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.
انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید