Performancing Metrics

مگر به خاطر بازیکنان خارجی قبلی، از استقلال امتیاز کم شده؟ | اتاق خبر
کد خبر: 366793
تاریخ انتشار: 2 شهریور 1395 - 09:46
توفیقی:
سخنگوی باشگاه استقلال می‌گوید خبر کسر امتیاز از باشگاهش ناشی از عدم آگاهی از قوانین فیفاست.

پندار توفيقي

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، پندار توفیقی در پاسخ به این سوال که ماجرای کسر امتیاز از استقلال به دلیل شکایت هنریک هلمکه چیست، گفت: پرونده این بازیکن در کمیته حل اختلاف فیفاست. این کمیته مجری نیست تا بتواند امتیازی از استقلال کم کند. کسر امتیاز در کمیته انضباطی فیفا انجام می‌شود. در حال حاضر، کار در کمیته حل اختلاف است و در این کمیته به ما فرصتی داده شده تا پول هلمکه را بدهیم. در صورتی که این پول پرداخت نشود به کمیته انضباطی می‌رود و آنجا هم باز مهلتی تعیین می‌شود تا پول پرداخت شود.

او افزود: اگر پول در کمیته انضباطی فیفا پرداخت نشود تنبیهاتی با خود به همراه دارد پس این خبر که قرار است از استقلال، امتیاز کسر شود بیشتر ناشی از عدم آگاهی است.

سخنگوی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با این باشگاه برنامه دارد پول هلمکه را به زودی پرداخت کند، بیان کرد: ما جز هلمکه، هفت، هشت مورد دیگر را حل کردیم. زمانی که این مشکلات تمام شود، در یک گزارش خطاب به هواداران می‌گوییم که چقدر هزینه این بازیکنان را داده‌ایم، هزینه‌ای که می‌توانست برای خود تیم خرج شود. مثلا توزی ۱.۵ میلیارد تومان خرج روی دست ما گذاشت اما درباره هلمکه باید بگویم وقتی که این بازیکن از جمع استقلال جدا می‌شد، توافقی با او صورت گرفته است که ۶۰ هزار دلار از قرارداد نزدیک به ۱۷۰ هزار دلاری‌اش را بگیرد و برود ولی متاسفانه چون پولی در باشگاه نبوده و این ماجرا به جابجایی هیات مدیره استقلال در سال ۹۳ می‌انجامد، پول پرداخت نشده و کار به اینجا رسیده است.

وی در پایان گفت: در کل ما تلاش کردیم و نامه‌نگاری هم با فیفا انجام دادیم ولی با وجود اینکه استدلال‌های مختلفی را درباره مصدومیت او و طلبش ارائه کردیم، حکم به نفع هلمکه صادر شده است. صحبت آخر هم بر این نکته است که ما قطعا نخواهیم گذاشت امتیاز استقلال کم شود. مگر موردهای قبلی باعث کسر امتیاز استقلال شده که این مورد بخواهد این رویه را عوض کند؟

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید