Performancing Metrics

شرایط بدنی بازیکنانمان را تقویت می کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 366803
تاریخ انتشار: 2 شهریور 1395 - 10:55
فرانک دی بوئر:
سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان می گوید که تیمش واقعاً برای شروع فصل آماده نبود، اگرچه او قصد ندارد «روبرتو مانچینی»، سرمربی سابق این تیم را سرزنش کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، روز یکشنبه تیم فوتبال اینترمیلان اولین بازی خود را در فصل پیش رو از رقابت های «سری آ» با نتیجه ۲ به صفر مقابل کیه‌وو واگذار کرد. «فرانک دی بوئر» سرمربی این تیم پذیرفت بازیکنانش از لحاظ بدنی هرچه در توان داشتند نشان دادند با این حال از وضعیتی که آنها دارند تأسف خورد.

«دی بوئر» به سایت رسمی باشگاه گفت: وضعیت بدنی بازیکنانمان در حال حاضر سوال مشکلی است. باید آن را بهبود بخشیم و تنها راه آن بازی کردن است و متأسفانه فقط می توانیم در مسابقات این کار را انجام دهیم، که هربار خطر از دست دادن سه امتیاز وجود دارد. نمی توانم مربی قبلی را برای این موضوع سرزنش کنم، فقط باید هر چه سریع تر این وضعیت را حل کنیم. ما ناامیدیم. شما همیشه سه امتیاز را می خواهید و هیچ کس انتظار این سبک از بازی را ندارد. یک هفته وقت داریم تا شرایط بدنی مان را بهبود بخشیم و بدون توپ تمرین کنیم. نمی شود انکار کرد که روز بدی داشتیم اما تازه در ابتدای راهیم و می توانیم خود را هم از جهت بازی کردن و هم از لحاظ بدنی تقویت کنیم.

«جیدونگ ژانگ» مالک جدید باشگاه اینترمیلان می گوید به «دی بوئر» اعتماد کامل دارد، در نتیجه زمان چهار ماهه ای که مرد هلندی ادعا کرده بود برای تقویت تیم نیاز دارد، به او داده خواهد شد.

«ژانگ» در پیامی روی سایت رسمی باشگاه نوشت: همه ما به به ایده ها و فلسفه او ایمان داریم، همانطور که به تیم ایمان داریم. تیمی که از بازیکنان باتجربه کلیدی تشکیل شده که بعضی از آنها از قبل بودند و برخی به تازگی جذب اینتر شدند و حاضرند همه چیزشان را برای تیم بدهند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید