Performancing Metrics

پروازهای هواپیماهای روسیه متوقف نشده است | اتاق خبر
کد خبر: 366855
تاریخ انتشار: 2 شهریور 1395 - 16:01
لاریجانی در پاسخ به تذکر صادقی:
رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم اتحاد دارند گفت: این اتحاد به نفع مسلمانان منطقه است.

اتاق خبر: علی لاریجانی در پاسخ به تذکر محمود صادقی نماینده تهران در مورد برگزاری جلسه غیر علنی جهت بررسی موضوع استفاده هواپیماهای روسی از پایگاه همدان و اینکه طبق اعلام صورت گرفته پرواز هواپیماهای روسی متوقف شده گفت: متوقف نشده است. ما و روسیه در مبارزه با تروریسم اتحاد داریم که این به نفع مسلمانان منطقه است. در همدان پایگاهی به روسیه داده نشده و این نشست و برخاست‌ها فقط برای سوخت‌گیری بوده است. با این حال به موضوع تقاضای شما برای برگزاری جلسه غیر علنی رسیدگی می‌شود.

محمود صادقی در تذکری به استناد ماده 69 آیین نامه گفت: طبق این ماده در صورتی که 10 نفر از نمایندگان تقاضای برگزاری غیرعلنی در موضوعات حساس و مهم را داشته باشند هیئت رییسه موظف به تشکیل جلسه غیر علنی است. بر همین اساس تقاضایی با امضای 20 نفر از نمایندگان برای ارائه توضیحات مسئولان درباره دلایل در اختیار قرار دادن پایگاه نظامی به یکی از قدرت های جهانی را به هیئت رییسه تقدیم کردیم.

وی افزود: ما در کل قضیه ایراد نداریم؛ بلکه می‌خواهیم در جریان امور قرار گرفته و هماهنگی و هم‌افزایی و همگرایی بیشتری وجود داشته باشد. این تقاضا را مطرح کردیم. البته اعلام شده که پرواز هواپیماهای روسی متوقف شده است؛ با این وجود ما بر تقاضایمان برای برگزاری جلسه غیر علنی با استناد به صحبت‌های وزیر که ممکن است دوباره این اتفاق براساس ضرورت از سر گرفته شود، اصرار داریم.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید