Performancing Metrics

دولت گزارشی مستند از فعالیت‌های خود در سه سال گذشته ارائه کند | اتاق خبر
کد خبر: 366863
تاریخ انتشار: 2 شهریور 1395 - 17:01
عضو مجمع نیروهای خط امام (ره) :
یک عضو مجمع نیروهای خط امام (ره) گفت: اگر دولت یک گزارش مستند از فعالیت‌های خود را ارائه دهد می‌تواند قضاوت مردم را درباره عملکرد قوه مجریه بهتر کند چرا که سه سال از عمر این دولت می گذرد و کارهای فراوانی را انجام داده است.

اتاق خبر: علی محمد غریبانی با اشاره به فعالیت‌های دولت در سه سال گذشته اظهار کرد: دولت کارهای خیلی اساسی را می‌تواند در مدت باقی مانده ازعمرش انجام دهد از جمله اینکه با مردم شفاف تر سخن بگوید و آنچه را که به عنوان موانع کار دولت در نظر گرفته می‌شود با ارائه مدارک و اسناد به اطلاع مردم برساند.

وی افزود:  باید گفته شود که در دولت قبلی ما دوران بحران ، شکست و تباه شدن وجهه اجتماعی و بین‌المللی مان را تجربه کردیم و در حال حاضر این وظیفه دولت است که با آمار و مقایسه نشان دهد که فضا چطور تغییر کرده و کشور چه شرایطی را پشت سر گذاشته است.

غریبانی با تاکید بر اینکه ارائه یک گزارش مستند از فعالیت‌های دولت در سه سال گذشته لازم و ضروری است اظهار کرد: اگر دولت یک گزارش مستند از فعالیت‌های خود را ارائه دهد بهتر از شعار دادن است؛ چرا که به هر حال سه سال از عمر این دولت می گذرد و کارهای فراوانی را انجام داده است و مردم نیز می‌توانند با این گزارش مستند قضاوت بهتری درباره دولت داشته باشند.

این عضو مجمع نیروهای خط امام (ره) در ادامه با بیان اینکه حل موانع مربوط به فعالیت‌ها و تحرک احزاب نیز از دیگر اولویت های دولت در ماه‌های باقی مانده تا انتخابات است اظهار کرد: مسائل مربوط به وجود موانع در حرکت و فعالیت احزاب موضوعی است که به تنهایی به  دولت  مربوط نمی‌شود و لازم است آقای روحانی در این زمینه به شفاف سازی بپردازند؛ چرا که برداشتن تمامی موانع از سر راه فعالیت احزاب بر عهده دولت نیست.

غریبانی با یادآوری اینکه پیروزی رئیس دولت اصلاحات در انتخابات هفتاد و شش ماحصل فعالیت‌ها و تبلیغات احزاب اصلاح‌طلب بود، اظهار کرد: همانطور که آقای خاتمی را در سال 76 نیروها و احزاب خط امامی بر سر کارآوردند، امروز نیز بر سر کار آمدن آقای روحانی  نتیجه و حاصل کار گروهی احزاب اصلاح‌طلب است که ایشان را به عنوان شخصی اصلاح‌طلب درجامعه مطرح کردند و در حال حاضر نیز آقای روحانی باید ارزش و احترام گروه‌های اصلاح‌طلب رانگاه دارند و قدر آن‌ها را بیشتر بدانند.

وی افزود: اگر اختلاف میان جریان های اصلاح‌طلب و اصولگرا در زمینه انتساب آقای روحانی به خودشان در جامعه مطرح شود، مشکل ساز خواهد شد و دولت می‌تواند با موضع گیری شفاف خود از بروز این اختلافات جلوگیری کند.

این عضو مجمع نیروهای خط امام (ره) در پایان با بیان اینکه در حال حاضر احزاب اصلاح‌طلب مشغول ساختارسازی برای حضور در دو انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری هستند اظهار کرد: در حال حاضر گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب در حال ساختارسازی هستند تا با جدیت وارد مباحث مربوط به انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری شوند که این ساختارسازی نیز در مراحل پایانی قرار دارد و نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید