Performancing Metrics

پیام تشکر وزیر ورزش و جوانان از رهبر معظم انقلاب اسلامی | اتاق خبر
کد خبر: 367004
تاریخ انتشار: 3 شهریور 1395 - 10:12
وزیر ورزش و جوانان طی نامه‌ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای فرستادن پیام قدردانی از ورزشکاران المپیکی تشکر کرد.

محمود گودرزی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی از قهرمانان مدال‌آور و همه ورزشکاران و مربیان پر تلاش کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ تشکر و قدردانی کردند.

در همین رابطه،‌ محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان نیز در نامه‌ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر این پیام تشکر کرد. در نامه محمود گودرزی آمده است: 

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)
رهبر معظم انقلاب اسلامی

سلام علیکم

با تجدید احترام و ارادت؛ بدینوسیله مراتب سپاس و تشکر خود و جامعه ورزش ایران اسلامی را از صدور پیام ارزشمند و امید آفرین حضرتعالی خطاب به قهرمانان و ورزشکاران کاروان ورزشی حضرت امام رضا (ع) در بازی های المپیک ریو 2016  تقدیم می دارم.

به یقین پیام محبت آمیز رهبری معظم انقلاب اسلامی به ورزشکاران حاضر در این دوره از بازی ها، نشانه بارزی از حسن نظر و رضایت معظم له نسبت به حضور و عملکرد نمایندگان ملت بزرگ ایران در این آوردگاه ورزشی بین المللی بوده است. به ویژه آنکه در  این پیام  به حضور فرهنگی و افتخارآمیز بانوان ورزشکار نیز در این عرصه به طور موکد اشاره فرموده و تلاش آنان را به عنوان نشانه ای افتخار آمیز مورد تایید و عنایت قرار دادید.

جامعه ورزش  ایران ضمن افتخار و مباهات به اینکه توانسته است با حضور فرهنگی و موثر خود در این بازی ها، موجبات رضایت و خشنودی ملت بزرگ ایران و مقام عظمای ولایت را کسب نماید احساس غرور مضاعفی دارد و امیدوار است که بتواند در گام های بعدی و در بازی های آسیایی 2018 و بازی های المپیک 2020 با برنامه ریزی دقیق‌تر، نتایج درخشان‌تری را  برای کشور عزیزمان رقم بزند.
                                                                  
والسلام علیکم و رحمه اله و برکاته    
                                                       
محمود گودرزی

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید