Performancing Metrics

«شکودران موستافی» فروشی نیست | اتاق خبر
کد خبر: 367026
تاریخ انتشار: 3 شهریور 1395 - 12:25
سرمربی والنسیا:
«پاکو آیستاران» سرمربی تیم فوتبال والنسیا بعد از شکست این تیم مقابل لاس پالماس قول داده است که علیرغم تمایل باشگاه آرسنال به جذب «شکودران موستافی»، وی را در باشگاه حفظ کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، روز دوشنبه تیم فوتبال والنسیا در اولین دیدار فصلش در خانه، خط دفاعی آشفته داشت و حتی گل قیچی برگردان «سانتی مینا» هم باعث نشد تا سه امتیاز بازی را بگیرند و با نتیجه ۴ به ۲ مغلوب حریف شدند.

بلافاصله بعد از بازی «پاکو آیستاران» سرمربی والنسیا اشاره کرد «شکودران موستافی» مدافع ملی پوش آلمانی و «پاکو آلکاسر» مهاجم این تیم باشگاه را ترک نخواهند کرد. وی همچنین گفت هنوز به دنبال جذب بازیکنان جدید است.

وی به خبرنگاران گفت: «موستافی» برای فروش نیست و در والنسیا خواهد ماند. بازار نقل و انتقالات باز است و هنوز احتمالاتی وجود دارد. «لی هون» (رئیس باشگاه) پیش از این گفت که «آلکاسر» هم به همان قطعیت «موستافی» می ماند. رئیس به صورت علنی گفته است که «آلکاسر» و «موستافی» برای فروش نیستند و من باید به او اعتماد کنم.

در حالیکه والنسیا در اولین دیدار از رقابتهای فصل جدید لالیگا مغلوب حریفش شد، «آیستاران» به پیشرفت در ادامه فصل مطمئن است.

وی افزود: نسبت به نتیجه ناراحت و ناامیدم اما از نمایش تیم راضی ام. بهتر بازی کردن مشکل است. کارایی حریف بهتر از حالت معمول بود. نتیجه عادلانه بود، ما شانس پیروزی داشتیم ولی دقیق نبودیم. می خواهم که تیم شخصیت داشته باشد و این امر واضح است. قویاً ایمان دارم که اگر به همین شکل ادامه دهیم و اشتباهاتمان را برطرف کنیم، نتیجه می گیریم.

روز یکشنبه والنسیا این شانس را دارد تا اولین پیروزی خود را مقابل ایبار کسب کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید