Performancing Metrics

غیبت موتور ذوب آهن مشکل‌ساز شده است | اتاق خبر
کد خبر: 367027
تاریخ انتشار: 3 شهریور 1395 - 12:33
یحیی گل‌محمدی:
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اهمیت حضور حدادی‌فر در این تیم گفت: او موتور ذوب‌آهن بود و غیبتش برای ما مشکل ساز شد

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، یحیی گل‌محمدی با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران ایرانی در رقابت‌های المپیک ریو گفت: باید به قهرمانان المپیک تبریک بگویم که با افتخارآفرینی‌های خود در این رقابت‌ها باعث خوشحالی مردم شدند و کسب ۸ مدال در این رقابت‌ها بسیار خوشحال‌کننده است. همچنین قهرمانی سهراب مرادی را به عنوان یک ورزشکار اصفهانی به مردم اصفهان تبریک می‌گویم و امیدوار هستم که او همچنان برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

وی افزود: البته باید بگویم بهداد سلیمی، حمید سوریان، رضا یزدانی و دیگر ورزشکاران که با حق‌خوری به مدال نرسیدند نیز شایسته کسب مدال بودند. یک تبریک ویژه ننیز به علیرضا فغانی داریم که فینال المپیک را سوت زد و این مسئله برای فوتبال ایران یک افتخار بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره تساوی روز گذشته تیمش مقابل برق نوین شیراز در یک دیدار دوستانه خاطرنشان کرد: هدف ما برای این بازی انجام یک مسابقه پرفشار در دورانی است که مسابقات لیگ برتر تعطیل بوده و این موضوع برایمان از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین دو بازی دوستانه دیگر مقابل نفت تهران و سیاه‌جامگان مد نظر داریم تا به مرز آمادگی نسبی برسیم. ما در این بازی ملی‌پوشان خود را نداشتیم و قاسم حدادی‌فر نیز مصدوم بوده و در اختیار ما نیست که این مسئله برایمان مشکل‌ساز است.

وی با اشاره به تأثیر نبود قاسم حدادی‌فر روی کیفیت کنونی تیم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: باید به نبود قاسم حدادی‌فر عادت کنیم زیرا شرایط امروز ما مثل ماشینی است که موتور آن دچار مشکل شده است. باید این واقعیت را قبول کنیم که قاسم حدادی‌فر موتور ذوب‌آهن بوده و امیدوار هستم که به این مسئله عادت کنیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: مصدومیت قاسم حدادی‌فر نه تنها مصدومیت بدی بود، بلکه زمان آن نیز بسیار بد بود و با توجه به سبک خاص بازی قاسم، مشکلات بسیاری را برایمان به وجود می‌آورد. البته باید بازی کردن بدون قاسم را یاد بگیریم و در ادامه راه سعی می‌کنیم با اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش، در ادامه لیگ و بازی صبا شرایط بهتری داشته باشیم.

گل‌محمدی در پایان گفت: در حال حاضر تمرینات تیم ما بسیار پرفشار است و روزهای سختی سپری می‌کنیم اما با توجه به تعطیلی‌های مختلف لیگ باید بدن بازیکنان را در شرایط آمادگی نگه داریم و امیدوار هستم که به هدف خود دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید