Performancing Metrics

هدفم کسب سهمیه المپیک است | اتاق خبر
کد خبر: 367201
تاریخ انتشار: 4 شهریور 1395 - 05:44
بنیامین قره حسنلو:
رکورد دار شنا جوانان هدفش را کسب سهمیه المپیک بیان کرد.

بنامین قره حسن لو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بنیامین قره حسنلو هدف خود را کسب سهمیه المپیک بیان و تصریح کرد: برای کسب سهمیه المپیک تمرین می کنم. تمرینات خود را زیر نظر سمیع زاده ادامه می‌دهم و تمرینات بسیار عالی است.

در رقابت های قهرمانی کشور رده سنی 15 تا 17 دو رکود ملی در این رده سنی شکسته شد، قره حسلنو ۱۰۰ متر را در ۵۳ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه شنا کرد و رکورد پیشین را سه صدم کاهش داد. رکورددار قبلی  این ماده، احسان شفائیان فرد با زمان ۵۳٫۳۵ بود. او این زمان را اسفند ۹۳ و در مرحله چهارم لیگ شنای کشور ثبت کرده بود. از اردوی دوم متمرکز تیم ملی شنا نفرات برتر جوانان به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند اما قره حسنلو در این مرحله از اردو حضور نخواهد داشت. 

او دلیل عدم حضور خود را اینگونه بیان کرد: به دلیل اینکه تمرینات خود را بین ساعت 20 تا بامداد پیگیری می کنم، در تحصیل خود دچار مشکل شدم و شهریور ماه سه امتحان دارم که باید در آن شرکت کنم. به همین دلیل نمی توانم در این مرحله از اردو حضور داشته باشم.

طبق اعلام کمیته فنی، عدم حضور در اردو در تاریخ های اعلام شده بدون مجوز، به منزله انصراف از عضویت و حضور در اردوهای تیم های ملی و کلیه مسابقات برون مرزی در سال  ۱۳۹۵ است. قره حسنلو در این باره گفت: با کشتگار، حضرتی و سمیع زاده صحبت کردم و مشکل خاصی وجود ندارد. تنها در این مرحله از اردو حضور نخواهم داشت.

رقابت های قهرمانی آسیا ژاپن، آبان ماه برگزار می شود. رکورددار 100 متر درباره این رقابت ها گفت: در قهرمانی آسیا شرکت می کنم و امیدوارم به کمک سمیع زاده بتوانم رکورد ملی را نیز در آن مسابقات جابجا کنم.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید