Performancing Metrics

تویوتا کرولا ۲۰۱۷ با قیمت ارزان تر | اتاق خبر
کد خبر: 367204
تاریخ انتشار: 4 شهریور 1395 - 06:06
شرکت تویوتا درحالی قیمت کرولا ۲۰۱۷ را اعلام کرده است که در اکثر رده های آن شاهد کاهش قیمت نسبت به سال گذشته هستیم.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از  motortrend، قیمت این محصول از ۱۹۳۶۵ دلار آغاز میشود. این شرکت همچنین قیمت پایه جدیدترین محصول خط تولید خود یعنی تویوتا ۸۶ ۲۰۱۷ را ۲۷۱۲۰ و قیمت تویوتا کرولا هاچ بک iM 2017 را نیز ۱۹۶۱۵ دلار اعلام کرده است.

۲۰۱۷-Toyota-Corolla-XSE-rear-side-view

۲۰۱۷-Toyota-Corolla-XSE-rear-side-view

بدین ترتیب قیمت تویوتا کرولا ۲۰۱۷، در حدود ۶۰۰ دلار نسبت به سال قبل افزایش داشته است. در گزارش های قبلی گفته شده بود که کرولای جدید از ظاهری متفاوت با مدل ۲۰۱۶ برخوردار بوده و به اصطلاح فیس لیفت شده و دوربین دید عقب به تجهیزات استاندارد آن افزوده گشته است.

۲۰۱۷-Toyota-Corolla-XSE-front-view-from-above

۲۰۱۷-Toyota-Corolla-XSE-front-view-from-above

قدرت کرولا همچنان از موتور ۴ سیلندر ۱٫۸ لیتری با ظرفیت ۱۳۲ اسب بخار و ۱۲۸ فوت پوند تامین میشود (۱۴۰ اسب بخار و ۱۲۶ فوت پوند برای مدل کرولا اکو). گیربکس نیز بین دو نمونه ۶ دنده دستی و CVT قابل انتخاب است.

بالاتر از نسخه کرولا L کرولا LE با قیمت ۱۹۸۰۰ دلار قرار دارد و نسخه XLE نیز ۲۲۶۹۰ دلار قیمت خواهد داشت (۳۷۰ دلار کمتر از مدل ۲۰۱۶).

نسخه های L، LE و XLE فقط با گیربکس CVT در دسترس بوده و گیربکس دستی برای نسخه اسپرت تر SE میباشد که قیمت آن ۲۲۵۳۰ دلار اعلام شده است.

گران ترین مدل کرولا یعنی XSE، با ۴۴۵ دلار کاهش قیمت نسبت به سال گذشته ۲۳۵۴۵ دلار خواهد بود. در حالی که نسخه پرطرفدار LE Eco با ۲۰۰ دلار افزایش با برچسب ۲۰۲۰۰ دلار به فروش میرسد.

۲۰۱۷-Toyota-Corolla-iM-front-three-quarters-in-motion-3

۲۰۱۷-Toyota-Corolla-iM-front-three-quarters-in-motion-3

هر دو مدل تویوتا ۸۶ و کرولا Im پیش از این با برند منحل شده سایون هم عرضه میشدند. در تویوتا کرولا iM شاهد افزوده شدن برخی تجهیزات ایمنی بیشتر مانند فناوری پیشگیری از برخورد از جلو هستیم. در زیر کاپوت این خودرو موتوری ۱٫۸ لیتری با قدرت ۱۳۷ اسب بخار قرار دارد. قیمت این محصول بر حسب استفاده از گیربکس شش دنده دستی یا CVT به ترتیب ۱۹۶۱۵ و ۲۰۳۵۵ دلار خواهد بود.

۲۰۱۷-Toyota-86-front-three-quarter-3

۲۰۱۷-Toyota-86-front-three-quarter-3

حال اندکی هم به کوپه دیفرانسیل عقب تویوتا بپردازیم که در نمای جلو فیس لیفت ملایمی را تجربه کرده و طراحی داخلی آن نیز ارتقا یافته است. صحبت از تویوتا ۸۶ میباشد. ۸۶ از موتوری ۲ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۲۰۵ اسب بخار و ۱۵۶ فوت پوند بهره میگیرد که با گیربکس ۶ دنده دستی جفت شده است (قدرت و گشتاور با گیربکس اتوماتیک به ۲۰۰ اسب بخار و ۱۵۱ فوت پوند کاهش می یابد). قیمت تویوتا ۸۶ با گیربکس دستی افزایش ۹۵۰ دلاری نسبت به سایون FR-S 2016 را شاهد بوده و به ۲۷۱۲۰ دلار بالغ میشود. تویوتا ۸۶ با گیربکس اتوماتیک نیز ۲۷۸۴۰ دلار قیمت دلار که نسبت به سال گذشته ۵۷۰ دلار رشد داشته است.

کرولای جدید اواخر ماه جاری در نمایندگی های تویوتا به فروش رسیده و چند هفته بعد تویوتا ۸۶ نیز به آن ملحق خواهد شد.

منبع : اخبار خودرو

 

 
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید