Performancing Metrics

افتتاح و بهره برداری ازطرح های مربوط به حوزه راه وشهرسازی در بناب | اتاق خبر
کد خبر: 367242
تاریخ انتشار: 4 شهریور 1395 - 10:56
همزمان با گرامیداشت هفته دولت عصر چهارشنبه طی مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان پروژه بهسازی و آسفالت راه روستای دوش از توابع شهرستان بناب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

اتاق خبر:برای اجرای این پروژه که به مسافت سه کیلومتر انجام شده است مبلغ ۵ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال از محل اعتبارات راه و شهرسازی هزینه شده است.

همچنین به همین مناسبت عصر امروز چهارشنبه با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم پروژه راه دسترسی شهرک مسکونی حضرت ولی عصر(عج) بناب، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان های مساکن مهر بناب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی بناب جهت تملک اراضی و اجرای این پروژه ۲۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که با بهره برداری از این طرح مشکل چندین ساله ساکنان این شهرک در خصوص رفت و آمد حل شد.

علی سلیمانی فرد گفت: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت طرح روکش آسفالت محور بناب – ملکان به مسافت ۱۹ کیلومتر آغاز شده است که برای اجرای آن ۳۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس طرح روکش آسفالت محور بناب – عجب شیر نیز به طول ۲۲ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال آغاز شده است که حداکثر ظرف مدت دو ماه به بهره برداری خواهد رسید.

سلیمانی فرد رئیس اداره راه و شهرسازی بناب خاطرنشان کرد: طرح روکش آسفالت محور بناب – مراغه نیز در حال مناقصه برای تحویل به پیمانکار است که پیش بینی می شود عملیات اجرایی آن نیز بزودی آغاز شود.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید