Performancing Metrics

با وجود مشکلات مالی برنامه های خود را تغییر نداده ایم | اتاق خبر
کد خبر: 367249
تاریخ انتشار: 4 شهریور 1395 - 11:59
تاج:
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون با وجود مشکلات مالی برنامه های خود را در مورد بانوان و تیم های پایه تغییر نداده است.

مهدی تاج

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مهدی تاج در مراسم بدرقه تیم ملی زیر 16 سال دختران حاضر شد و بیان کرد:  حضور تیم ملی دختران زیر 16 سال ایران در بنگلادش محک سختی برای بانوان تیم ملی است. مایه افتخار و مباهات است که  بازیکنان تیم ملی با حجاب و پوشش اسلامی و با بهترین مناسبات فنی، به این مسابقات اعزام می شوند.

او در ادامه گفت:دختران ما  از نظر فنی آماده هستند و این تیم ملی مورد انتظار ما است.این توانمندی جمهوری اسلامی ایران است و دعای ما و همه مردم عزیز ایران بدرقه راه آنهاخواهد بود.
تاج هم چنین گفت:  با وجود اینکه مشکلات مالی ، فدراسیون فوتبال به هیچ وجه برنامه های خود را در مورد بانوان و تیم های ملی پایه برای آقایان و بانوان تغییر نداده و به صورت جدی کلیه برنامه های تیم های ملی و اعزام آنها را به اردوها، تورنمنت ها، مسابقات داخلی و خارجی انجام خواهد داد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: در این مسابقات و از جمع 6 تیم حاضر، تنها یک تیم صعود می کند و بازیکنان ما شرایط سختی در این مسابقات دارند. می دانیم که کشورهای کره شمالی، ژاپن و چین در زمره بهترین های آسیا از نظر فوتبال هستند، ولی بازیکنان ما هم باید به توانمندی های خود بیافزایید و آهسته آهسته مانند تیم های ملی فوتسال آقایان و بانوان، تیم ملی فوتبال ساحلی و بزرگسالان عنوان اول آسیا را نشانه بگیرند و بدون شک این مسیر طولانی و سختی است که باید به تدریج انجام شود اما ما به توانایی های آنها اعتقاد داریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید