Performancing Metrics

افتتاح ۵۰ کیلومتر عملیات راهسازی وبهسازی راه روستایی در قزوین | اتاق خبر
کد خبر: 367281
تاریخ انتشار: 4 شهریور 1395 - 16:21
رئیس اداره نظارت بر راههای روستایی اداره کل راه و شهرسازی قزوین از افتتاح ۵۰ کیلومتر عملیات راهسازی و بهسازی راه روستایی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

اتاق خبر: حسین رحمانی از افتتاح بیش از ۱۲ پروژه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد و گفت: در سالهای گذشته با وجود همه تنگناهای مالی با استفاده از توان بخش خصوصی و اختصاص قیر رایگان اقدامات گسترده ای در حوزه راههای روستایی صورت گرفته است.

وی با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه افزود: زیرسازی و اجرای آسفالت راه روستایی موشقین در شهرستان قزوین به طول ۷ کیلومتر با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال یکی از این طرح هاست.

رحمانی همچنین عنوان کرد: انجام عملیات راهسازی راه روستایی سنگاوین به طول حدود ۵ کیلومتر با هزینه کرد ۹ میلیارد ریال و راهسازی راه روستایی قره آقاج با اعتبار ۱۶میلیارد ریال نیز در شهرستان آوج به انجام رسیده که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: از دیگر پروژه های آماده افتتاح، لکه گیری و اجرای روکش آسفالت راه روستایی بهرام آباد به طول ۱۰ کیلومتر با هزینه ای بیش از ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان قزوین است.

رئیس اداره نظارت بر راههای روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان بیان کرد: در مجموع عملیات زیرسازی، بهسازی، لکه گیری و اجرای روکش آسفالت در شهرستانهای قزوین، بویین زهرا و آوج به طول ۵۰ کیلومتر انجام و جهت بهره برداری به مناسبت هفته دولت آماده شده است.

رحمانی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال صرف شده یادآور شد: با وجود همه اقدامات گسترده ای که در حوزه ساخت و بهسازی راههای روستایی استان صورت گرفته، بدون تردید با تخصیص اعتبارات کافی و به موقع می توان نیازهای بیشتری را در این حوزه برطرف کرد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید