Performancing Metrics

نماینده مجلس فلسطین:مذاکرات سازش بیهوده بود،تنها گزینه رویاروئی با اشغالگران است | اتاق خبر
کد خبر: 367301
تاریخ انتشار: 4 شهریور 1395 - 19:09
«ابراهیم دحبور»عضو فراکسیون تغییر واصلاح در پارلمان فلسطین تاکید کرد که در طول دو دهه گذشته عقیم و بیهوده بودن راهکار مذاکره و سازش با رژیم صهیونیستی ثابت شده و اکنون تنها گزینه مقاومت و رویاروئی با اشغالگران صهیونیست است.

اتاق  خبر: دحبور تاکید کرد که ادامه روش بیهوده مذاکرات سازش باعث نخواهد شد که رژیم صهیونیستی به حقوق غصب شده مردم فلسطین اعتراف کند.
وی خاطرنشان کرد: دیگر بر احدی پوشیده نیست که مذاکرات سازش و دیدارهای با مقامات رژیم صهیونیستی فایده ای برای مردم فلسطین نخواهد داشت و این رژیم حاضر نخواهد شد به اشغال خاک فلسطین پایان دهد و حتی از بخشی از سرزمین های اشغالی عقب نشینی کند.
نماینده پارلمان فلسطین با اشاره اقدام های بین المللی برای احیای روند سازش که با حمایت برخی دولت های عربی در حال انجام است، تصریح کرد: مسائلی که به عنوان راه حل نهایی و یا موضوعات مرحله ای معروف شده در هیچ مذاکره و گفت وگویی به طور جدی مطرح نمی شوند.
دحبور گفت: عقب نشینی نیروهای رژیم صهیونیستی از کرانه باختری و نوار غزه و تحویل آن به مسئولان فلسطینی مهمترین بخش از راه حل مرحله ای بود که به هیچ وجه اتفاق نیفتاد.
وی افزود: به همین دلیل ما به عنوان نظام سیاسی فلسطین همچنان در موقعیت قبلی خود درجا می زنیم و سخن از بازگشت به پشت میز مذاکرات سازش به ویژه در شرایط دشوار کنونی منطقه و جهان فقط مصرف تبلیغاتی دارد.
نماینده پارلمان فلسطین خاطرنشان کرد: همه می بینیم چطور کشورهای مختلف درگیر مشکلات داخلی خود شده اند، به ویژه اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز قرار داریم.
دحبور تصریح کرد: آمریکا در این مرحله فقط نقش تماشاچی دارد و مانند دهه های گذشته، این بار هم پرونده را به رئیس جمهوری جدید تحویل خواهد داد.
وی با اشاره به بازتاب ها و پیامدهای منفی دو دستگی های داخلی فلسطین در دو بعد جغرافیایی و سیاسی ، گفت که رژیم صهیونیستی از این مساله برای وقت کشی و افزایش تجاوزگری های خود سوء استفاده می کند.
نماینده پارلمان فلسطین تاکید کرد: برای سرو سامان دادن به اوضاع داخلی فلسطین ، مبارزه با یهودی سازی و جنایات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی به تلاش های جدی نیاز داریم.
دحبور هشدار داد که مذاکره سازش در سایه چنین واقعیت هایی باعث تحقق آرزوهای دشمن صهیونستی و تسریع در فروپاشی کرانه باختری و جدایی هرچه بیشتر آن از نوارغزه خواهد شد.

منبع: ایرنا

95102

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید