Performancing Metrics

ظرفیت های این استان درخدمت تحقق اهداف ملی وزارت نفت است | اتاق خبر
کد خبر: 367397
تاریخ انتشار: 5 شهریور 1395 - 09:42
استاندار بوشهرگفت: پیوند این استان با صنعت نفت ناگسستنی و همه توان و ظرفیت مجموعه مدیریتی این استان برای تحقق اهداف ملی وزارت نفت به خدمت گرفته شده است.

اتاق خبر:مصطفی سالاری روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان با حضور وزیر نفت افزود: تلاش مردم و مسئولان استان بوشهر این بوده و هست که میزبان خوبی برای مجموعه نفت باشند و همه توان خود را برای تحقق این مهم بسیج کرده اند تا این صنعت بتواند ماموریت های خود را با کمترین مشکل در استان انجام دهد.
وی اضافه کرد: مردم استان بوشهر با منش، کرامت و طبع بالا تمام تلاش خود را برای میزبانی پروژه های عظیم نفت انجام داده اند طوریکه میزبان 100 میلیارد دلار در عسلویه هستند و این حجم سرمایه گذاری در کشور بی سابقه است.
سالاری با بیان اینکه نگاه بلند و پیشگامی تصمیم های وزیر نفت در توسعه متوازن قابل ستایش است ادامه داد: برخورداری 98 درصد مناطق شهری و 95 درصد روستاهای استان بوشهر از گاز طبیعی بیانگر اهتمام وزارت نفت به استفاده از انرژی پاک و عدالت اجتماعی است.
وی بیان کرد: سیاست های حمایتی وزارت نفت در استان بوشهر در حوزه درآمدی نیز افزایش چشمگیری داشته است طوریکه رقم دو هزار میلیارد ریالی سالهای 88 تا 90 که صادرات نفت دو میلیون بشکه و قیمت هر بشکه نیز 150دلار بود به 10 هزار میلیارد ریال درسالی که صادرات در کشور یک میلیون بشکه و قیمت هر بشکه 40 دلار بود افزایش یافته است.
استاندار بوشهر با قدردانی از حمایتهای دولت و وزارت نفت برای اجرای طرحهای زیرساختی توسعه در این استان گفت: شفافیت عملکرد و توجه دولت به همه مناطق کشور قابل ستایش است.
وی یادآور شد: وزارت نفت برای پرهیز از خام فروشی با زمینه سازی برای توسعه صنایع پتروشیمی به توسعه پایدار کشور کمک شایانی کرده است.
سالاری گفت: مردم و مسئولان استان بوشهر با تمام قوا و توان از پروژه های صنعت نفت استقبال و حمایت می کنند.
وی با قدردانی از سیاست های حمایتی اسکان کارکنان صنعت نفت و توسعه مناطق میزبان این صنایع افزود: اقدام های حمایتی وزارت نفت در بخش های مختلف در استان بوشهر انجام شده است که تعامل و پیوند بهتر مجموعه روابط عمومی وزارت نفت با رسانه ها می تواند به انعکاس دستاوردهای انجام شده در سطح ملی کمک کند.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید