Performancing Metrics

مرکز درمانی پرفسور سمیعی در شیراز کلنگ زنی می شود | اتاق خبر
کد خبر: 367403
تاریخ انتشار: 5 شهریور 1395 - 10:35
استاندار فارس گفت: تفاهم نامه سه جانبه برای راه اندازی مرکز اعصاب و روان پرفسور سمیعی به زودی در شیراز اجرایی می شود.

اتاق خبر:محمد علی افشانی ظهر پنج شنبه با حضور در جلسه جامعه روحانیت فارس تاکید کرد: کار بزرگی را برای فارس انجام ندادم اما تمامی تلاش خودم را برای سربلندی فارس انجام دادم.

وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در استان فارس افزود: در خصوص مباحث درمانی و سلامت برنامه های خوبی مد نظر قرار دارد که با هماهنگی های انجام شده به زودی مرکز اعصاب و روان پرفسور سمیعی در شیراز کلنگ زنی می شود.

استاندار فارس ادامه داد: به زودی ساخت دو بیمارستان ۷۰۰ تخته خوابه نیز در جنوب شهر شیراز آغاز می شود.

افشانی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص رفع مشکلات بیکاری در فارس نیز گفت: آنچه که باید بیش از گذشته مدنظر قرار داده شود راهنمایی کردن روحانیون است زیرا باید مردم را در بحث فرهنگ کار راهنمایی کرد.

استاندار فارس تاکید کرد: اعتقاد ندارم که یک فرد تحصیل کرده بیکار باشد و دلیل وجود این مشکل نیز در جامعه نوع نگاه به موضوع کار و اشتغال است.

وی افزود: امروز فعالیت های خدماتی در کشورهای پیشرفته بیشترین اشتغال را به همراه دارد اما در جامعه ما همه چشم به دولت دارند در حالیکه توان حرکتی دولت محدود است.

افشانی یادآور شد: بیکاری و اشتغال تنها موردی است که تمامی خدمات دولت را زیر سوال می برد.

استاندار فارس در خصوص وضعیت بانکهای استان نیز گفت: خوشبختانه امروز بیشترین همکاری را از جانب بانکها شاهد هستیم به خصوص در بحث پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط استان که جایگاه اول کشور را داریم.

وی ادامه داد: مهمترین عامل توسعه فارس بحث حمل و نقل است که به زودی جایگاه جدیدی برای ایستگاه قطار شیراز در مرکز شهر در نظر گرفته می شود تا خطوط ریلی و مترو به یکدیگر نزدیک شوند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید