Performancing Metrics

فضای اردو فرصتی مناسب برای تبادل تجربیات و افزایش مهارت است | اتاق خبر
کد خبر: 367413
تاریخ انتشار: 5 شهریور 1395 - 11:38
معاون فعالیتهای سازمان دانش آموزی گفت: اردو فرصتی مناسب برای تبادل تجربیات ، افزایش مهارت و به روز کردن دانش است زیرا فضای اردو فضای شادی ، طراوت و تبادل تجربه است.

اتاق خبر: اردشیر دهقانی در مراسم افتتاحیه نهمین اردوی ملی مربیان و ششمین اردوی ملی اعضای فرزانگان که صبح امروز ۴ شهریور ماه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توانست روح نشاط را به جامعه ببخشد و با این نگاه جامعه ای پرشور و نشاط را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف این اردو توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش ، معرفت و مهارت اعضاء و تاب¬آوری و استقامت و بالابردن آستانه تحمل است، خطاب به اعضاء و مربیان فرزانه افزود: ما در سازمان دانش آموزی به دنبال توانمندسازی در تمام سطوح هستیم تا با اتکاء به شما آینده ای روشن را برای ایران عزیزمان رقم بزنیم.

دهقانی گفت: فضای اردو فضای زندگی ، شادی و طراوت و تبادل تجربیات است شما از ۳۲استان کشور با ۳۲ فرهنگ مختلف حضور پیدا کرده اید بنابراین باید با استفاده از این فرصت بدست آمده دانش خود را به روز نمود و مهارت ها را کسب نمایید و تجربه بیاموزید تا بتوانید از این معلومات در استان خود بهره مند شوید.

همچنین در این مراسم شیخ نزیه فیاض دبیر کل جمعیت کشافه امام مهدی (عج) کشور لبنان و نائب رییس اتحادیه عرب اظهار داشت: سازمان دانش آموزی نهادی بزرگ و دارای تجربه های ارزشمند است که توانسته اردویی با چنین عظمت، نظم و انظباطی بی نظیر برگزار کند.

وی با بیان اینکه امروز برای ما افتخار بزرگی است که در بین شما و در مراسم افتتاحیه شرکت می کنیم تا شاهد نشاط و پشتکار شما در این اردو باشیم، افزود: شما عضو سازمان بزرگی هستید که تجربیات ارزشمند دارد زیرا سازماندهی اردویی با چنین جمعیت عظیم و گسترده ای نیازمند تجربه و قدرت در اجرا است که سازمان شما آن را به بهترین وجه انجام می دهد.

شیخ نزیه ادامه داد: ما در کشافه المهدی(عج) همانطور که قبلاً ارزشهای انقلابی گری ، مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار را از شما آموخته ایم اکنون برقراری ارتباط با دانش آموزان را باید از سازمان دانش آموزی بیاموزیم.

رئیس جمعیت کشافه المهدی (عج) گفت: حدود ۱۴ سال است که با سازمان دانش آموزی در ارتباط هستیم و مسائل زیادی را از شما دریافته ایم ما آینده طولانی در پیش داریم و باید مسائل زیادی از شما بیاموزیم.بنده از طرف جمعیت کشافه و حزب الله لبنان به شما تبریک می گویم که در این روزها و شبها مهارتها و تجربیات جدیدی یاد می گیرید امیدواریم در سالهای آینده شاهد حضور خواهرانی از کشافه المهدی(عج)لبنان در کنار شما باشیم.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید