Performancing Metrics

فروش بلیت‌های پارالمپیک رکورد زد | اتاق خبر
کد خبر: 367541
تاریخ انتشار: 6 شهریور 1395 - 08:56
در حالی‌که این نگرانی وجود داشت که فروش بلیت‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ با مشکل مواجه شود، رکورد فروش آن در یک روز شکسته شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، برگزارکنندگان بازی‌های پارالمپیک از فروش ۱۳۳ هزار قطعه بلیت این بازی‌ها در روز سه‌شنبه خبر دادند و طبق اعلام آنها این بیشترین تعداد فروش بلیت در یک روز در کل ادوار پارالمپیک به حساب شکسته شد.

سایت کمیته بین المللی پارالمپیک گزارش داد فروش بلیت‌های پارالمپیک پس از پایان بازی‌های المپیک در روز یکشنبه به یک‌باره شتاب گرفته است. بر اساس این اعلام، آنها روز شنبه ۱۶ هزار قطعه بلیت فروختند و تعداد این فروش در روز یکشنبه به ۵۰ هزار قطعه افزایش پیدا کرد. روز دوشنبه ۱۰۰ هزار بلیت به فروش رفت و یک روز پس از آن یعنی سه شنبه فروش بلیت به ۱۳۳ هزار قطعه رسید که این یک رکورد به حساب می‌آید.

خاویر گونزالس، رئیس اجرایی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، گفت: ما واقعا از این افزایش تقاضا بر سر شوق آمده‌ایم که این امر از زمان پایان مراسم اختتامیه المپیک سرعت گرفته است. تنها در ۴۸ ساعت گذشته فروش بلیت ما تقریبا دو برابر شده است. این فوق‌العاده است که ببینیم مردم ریودوژانیرو به مسابقات پارالمپیک بیایند. قهرمانی در رشته‌های فوتبال و والیبال المپیک سبب شده تا هواداران برزیلی انتظار این را داشته باشند تا کشورشان در بازی‌های پارالمپیک جزو پنج کشور نخست قرار بگیرد.

قیمت بلیت‌های پارالمپیک از سه تا ۴۰ دلار است.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید