Performancing Metrics

ضرورت گسترش مراکز درمانی در مناطق حاشیه‌ای | اتاق خبر
کد خبر: 367545
تاریخ انتشار: 6 شهریور 1395 - 09:22
وزیرکار و رفاه تاکید کرد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت گسترش مراکز بهداشتی در مناطق حاشیه‌ای و کارگرنشین البرز تاکید کرد و گفت: این مهم در آینده‌ای نزدیک محقق خواهد شد.

حاشيه‌نشيني

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی ربیعی پیش از ظهر جمعه در مراسم افتتاح پروژه‌های بیمارستان البرز بر ضرورت اجرای سیاست‌های رفاهی دولت در بخش درمان تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به واگذاری ۷۳۵ واحد مسکونی به مددجویان البرزی، گفت: واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای ۲ معلول در اولویت بوده است.

ربیعی با تاکید بر اینکه سیاستها در حاشیه‌های شهری و مناطق کارگری متمرکز است، گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم خدمات درمانی گسترش یافته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: اجرای طرح تحول سلامت و بیمه کردن شهروندان میزان زیادی از منابع را به خود اختصاص داده است.

به گفته ربیعی، توجه به ساخت و سازهای شهری با محوریت احداث مراکز بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است و  گسترش مراکز بهداشتی در مناطق کارگرنشین استان البرز نیز از برنامه‌های آتی محسوب می‌شود.

این مسئول به رونمایی از مشاغل کوچک و خرد در آینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت: جوانان باید بدانند شغل تنها استخدام نیست و می‌توانند با کارآفرینی و مهارت آموزی در سازمان فنی و حرفه‌ای شغل‌هایی برای خود ایجاد کنند.

گفتنی است، با حضور وزیر کار، بخش سنگ‌شکن، اتاق عمل و زایمان، بخش فیزیولوژیک، بخش دیالیز و تجهیز درمانگاه چشم پزشکی بیمارستان البرز افتتاح شد. 

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید