Performancing Metrics

آغازفرآیند تخریب دولت از سوی رقبا | اتاق خبر
کد خبر: 367629
تاریخ انتشار: 6 شهریور 1395 - 17:13
نائب‌رییس فراکسیون امید مطرح کرد
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز فرآیند تخریب دولت یازدهم از سوی رقبا بر لزوم تقویت عملکرد دولت درسال پایانی فعالیت آن تاکید کرد.

اتاق خبر: عبدالکریم حسین زاده  اظهار کرد: قطعا عملکرد دولت در سال پایانی تاثیر زیادی بر انتخابات سال آینده ریاست جمهوری خواهد داشت چرا که ما آرام آرام به فضای انتخابات نزدیک می‌شویم و رقبای انتخاباتی هم با ورود به فاز انتخاباتی فرآیند تخریب را پیش می‌گیرند.

وی افزود: طبیعتا در چنین شرایطی دولت نباید بیکار بنشیند و به تماشگر تبدیل شود بلکه باید عملکرد خود را تقویت کند و روی داشته‌هایش سرمایه گذاری کند.

نماینده مردم نقده در مجلس با اشاره به توفیق دولت در کنترل نرخ تورم نیز یاد آور شد: با این وجود سایه رکود همچنان سنگین است و یکی از کارهایی که دولت باید در ماههای پایانی عمرش انجام دهد فعالیت بیشتر در حوزه‌ی اقتصادی است.

حسین زاده با اشاره به وجود مشکلات و موانعی در مسایل فرهنگی کشور، اضافه کرد: شاداب، سرزنده و سرپا نگه داشتن جامعه به لحاظ روحی و روانی هم بخشی از فعالیت‌هایی است که در چند ماه آتی دولت باید در کنار خارج کردن کشور  از رکود به آن توجه کند و در حوزه فرهنگی هم  همین فضا را ایجاد کند.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید