Performancing Metrics

117 هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی است | اتاق خبر
کد خبر: 367676
تاریخ انتشار: 6 شهریور 1395 - 21:19
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با بیان این که در هفت استان به ازای هر واحد مسکن مهر یک متقاضی وجود دارد، گفت: 117 هزار واحد مسکن مهر در دیگر مناطق کشور فاقد متقاضی است.

اتاق خبر:احمد اصغری مهرآبادی روز شنبه در شهرکرد اظهار کرد: با مصوبه دولت و برداشته شدن شرایط سکونت، مسکن مهر رونق گرفته است.
به گفته وی از مجموع 2 میلیون و 215 هزار واحد مسکن مهر احداث شده در کشور یک میلیون و 915 هزار واحد به اتمام رسیده و از این تعداد نیز یک میلیون و 735 هزار واحد افتتاح و تحویل متقاضیان شده است.
وی ادامه داد: مابقی طرح های مسکن مهر نیز با تامین خدمات زیربنایی از جمله آب، برق و گاز تا پایان سال جاری به متقاضیان تحویل می شود.
اصغری مهرآبادی ادامه داد: در صورت تامین خدمات زیرساختی 200 هزار واحد مسکن مهر دیگر نیز تا پایان سال جاری افتتاح و تحویل متقاضیان می شود.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر افزود: در قانون ساماندهی و آیین نامه اجرایی، ساخت خدمات روبنایی برعهده دستگاه ذیربط است و با توجه به مشکلات اعتباری در دولت، این وزارتخانه خدمات روبنایی در طرح مسکن مهر را هم اینک اجرا می کند.
اصغری مهرآبادی گفت: از محل منابع داخلی و یارانه ها حدود 477 باب مدرسه در طرح های مسکن مهر کشور درحال ساخت است که 199 باب آن به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.
به گفته وی بیش از 800 باب مسجد در طرح های مسکن مهر نیاز بود که حدود 460 باب درحال ساخت است و از این تعداد نیز 240 باب مسجد دایر شده است.
وی با بیان این که 57 واحد کلانتری در طرح های مسکن مهر کشور در حال ساخت و حدود 35 واحد از آنها نیز آماده تحویل است، ادامه داد: خدمات روبنایی در حال ساخت، پاسخگوی نیاز کنونی نیست و باید متناسب با نیاز دستگاه های خدمات رسان باشد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر همزمان با پنجمین روز از هفته دولت برای افتتاح یکهزار و 640 واحد مسکن مهر چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید