Performancing Metrics

واحد قیرسازی نفت پاسارگاد در پالایشگاه تهران آتش گرفت | اتاق خبر
کد خبر: 367753
تاریخ انتشار: 6 شهریور 1395 - 17:48
حتی مدیرعامل جدید تاپیکو نیز همواره بر اجرای اصول اچ اس ای در شرکت های زیر مجموعه پافشاری کرده است اما تکرار حوادث مانند آتش سوزی صبح امروز در نفت پاسارگاد نشان از آن دارد که اچ اس ای نتوانسته جایگاه واقعی خود را در شرکت های خصوصی شده بدست آورد.

اتاق خبر: صبح امروز واحد امولوسیون نفت پاسارگاد در همجواری پالایشگاه تهران آتش گرفت و در حالی که آتش به سرعت در حال گسترش بود،‌با کمک همکاران پالایشگاه شهید تندگویان و نفت ایرانول مهار شد.

این آتش به دلیل آنکه در نزدیکی مخازن نفتی پالایشگاه قرار داشت احتمال خطر بروز آتش سوزی های وسیع تر مانند آنچه در پتروشیمی بوعلی اتفاق افتاده بود را  ایجاد می کرد.

این در حالی است که بعد از چند آتش سوزی در صنعت نفت،‌مقامات مختلف بر لزوم توجه به مقولات اچ اس ای در این صنایع تاکید کردند و حتی مدیرعامل جدید تاپیکو نیز همواره بر اجرای اصول اچ اس ای در شرکت های زیر مجموعه پافشاری کرده است اما تکرار حوادث مانند آتش سوزی صبح امروز در نفت پاسارگاد نشان از آن دارد که اچ اس ای نتوانسته جایگاه واقعی خود را در شرکت های خصوصی شده بدست آورد.

نکته مهم دیگر آن است که تا زمان تنظیم این خبر،‌مدیر عامل شرکت نفت پاسارگاد در محل حادثه حاضر نشده است.

هنوز علت بروز این حادثه مشخص نیست و تماس ها برای کسب اخبار بیشتر در خصوص این آتش سوزی تا این لحظه بی نتیجه بوده و سایت این شرکت نیز از دسترس خارج است.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید