Performancing Metrics

تری سمبل باشگاه چلسی است | اتاق خبر
کد خبر: 367767
تاریخ انتشار: 7 شهریور 1395 - 06:08
کیهیل:
گری کیهیل به تمجید از جان تری هم تیمی خود در چلسی پرداخت و از اینکه قرار است حداقل یک سال دیگر کنار او بازی کند ابراز خوشحالی کرد.

گری کیهیل

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، جان تری قرارداد یک ساله دیگری با چلسی به امضا رسانده تا بیست و دومین فصل پیاپی حضور خود در این تیم را تجربه کند. در حالی که خیلی ها معتقد بودند تری نمی تواند در چلسی حضور مثبتی داشته باشد ولی او در هر دو دیدار تیمش در این فصل از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و عملکرد خوبی داشت.
گری کیهیل با تمجید از حضور تری در چلسی گفت: او یکی از بهترین مدافعان میانی ۱۰ سال اخیر است. همیشه گفته‌ام او برای من به مانند یک اسطوره با قابلیت های باور نکردنی است. خیلی خوشحال هستیم که تری را در کنار خود داریم. او انبوهی از تجربه دارد و برای تمامی بازیکنان مثل یک کلاس درس است. تری سمبل باشگاه ما محسوب می شود و جایگاه ویژه‌ای نزد هواداران دارد. آنها دوست داشتند حضور تری در باشگاه ادامه پیدا کند.
گری کیهیل در بازی با برنلی به رکورد ۲۰۰ بازی برای چلسی دست خواهد یافت. این بازیکن که در بولتون بازی می کرد در زمان ویاش بواش راهی چلسی شد و در این تیم به یکی از مدافعان ثابت تبدیل شده است.
کیهیل ادامه داد: از اینکه به رکورد ۲۰۰ بازی برای چلسی رسیدم خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانم این خوشحالی را با یک بازی خوب تکمیل کنم. دوست دارم ۳ امتیاز بازی را در خانه نگه داریم تا در پایان مسابقات این نتایج به کمک ما بیاید.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید