Performancing Metrics

تابش: نمی‌خواهیم به پادووانی سخت بگیریم | اتاق خبر
کد خبر: 367782
تاریخ انتشار: 7 شهریور 1395 - 07:41
تاریخ افتتاح «نقش‌جهان» معلوم نیست
قائم مقام باشگاه سپاهان می‌گوید هر باشگاهی که پادووانی را می‌خواهد باید درخواستش را به سپاهان ارائه کند.

لئوناردو پادووانی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مسعود تابش درباره مشکلات به وجود آمده در انتقال لئوناردو پادووانی به استقلال و اظهارات این بازیکن مبنی بر این که می‌تواند به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کند، اظهار کرد: پادووانی با ما قرارداد رسمی دارد و باید در تمرینات شرکت کند. الان هم از این موضوع سر پیچی کرده است. او تحت قرارداد ما است و ما نمی‌توانیم بگوییم با ما قرارداد ندارد.

او اضافه‌ کرد: پادووانی برای انتقال به هر تیمی باید با ما مذاکره کند و در هر جلسه با ما حضور داشته باشد. ما نمی‌خواهیم برای او مشکلی به وجود بیاوریم. ما برای او سخت نمی‌گیریم و فقط می‌خواهیم مراحل قانونی کار انجام شود. هر باشگاهی پادووانی را می‌خواهد باید به ما درخواست رسمی بدهد. هیچ بند و شرطی در قرارداد پادووانی وجود ندارد که او می‌گوید می‌تواند قراردادش را به طور یک طرفه آن را فسخ کند.

قائم مقام باشگاه سپاهان با اشاره به این که می‌خواهد به پادووانی کمک کند، گفت‌: تنها راه راحت و آسان پادووانی این است که باشگاه مد نظرش به ما درخواست بدهد و با هم توافق کنیم. ما که نمی‌خواهیم  مشکل ساز شویم بلکه می‌خواهیم به او کمک کنیم. توافق ما به معنای سختگیری نیست.

تابش در پایان درباره افتتاح نقش جهان در حضور معاون اول رییس جمهور، گفت‌: این ورزشگاه با حضور اسحاق جهانگیری افتتاح می‌شود اما از تاریخ دقیق آن اطلاعی ندارم. اداره کل  ورزش جوانان استان اصفهان این موضوع را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید