Performancing Metrics

سه امتیاز شیرین برای یونایتد در شب گلزنی پدیده جوان | اتاق خبر
کد خبر: 367802
تاریخ انتشار: 7 شهریور 1395 - 09:32
دیدار دو تیم منچستریونایتد و هال سیتی با گلزنی راشفورد در دقیقه 90 به سود یونایتد به پایان رسید.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت های هفته سوم لیگ برتر دو تیم هال سیتی و منچستریونایتد برابر هم به میدان رفتند که این با برتری یک بر صفر منچستریونایتد به پایان رسید.

یونایتدی ها در هر دو نیمه تیم برتر زمین بود ولی درخشش دروازه بان و مدافعان هال سیتی مانع شد تا شیاطین سرخ به پیروزی برسند. در همان نیمه نخست زلاتان ایبراهیموویچ یکی دو موقعیت جدی برای گلزنی داشت که مهمترین آن را در اواسط نیمه از دست داد جایی که ضربه سر او روی سانتر مارسیال با اختلاف کمی به بیرون رفت.
در نیمه دوم یونایتدی ها با ورود مخیتاریان به جای مارسیال جان تازه ای گرفتند و چندین بار تا آستانه فروپاشی دروازه حریف نیز رفتند. شوت پوگبا در دقیقه 78 با اختلاف میلیمتری به بیرون رفت. در این نیمه نیز سانتر والنسیا به محوطه جریمه حریف رسید و به دستان بازیکن هال برخورد کرد ولی داور مسابقه این صحنه را پنالتی تشخیص داد. هاوارد وب کارشناس داوری و داور سابق لیگ برتر اعلام کرد این صحنه پنالتی بود.

در اواخر نیمه نیز سانتر رونی به دهانه دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت. همچنین شوت راشفورد نیز در دقیقه 82 به شکل بسیار خطرناکی راهی دروازه یونایتد شد که این موقعیت را نیز دروازه بان هال مهار کرد.

در نهایت مارکوس راشفورد قفل دروازه هال سیتی را باز کرد و توانست به زیبایی با همکاری با وین رونی دروازه هال را باز کند و تیمش را به 3 امتیاز این مسابقه برساند. به این ترتیب منچستریونایتد و چلسی با 9 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید