Performancing Metrics

رویکرد دولت در سیاست داخلی و خارجی مورد پذیرش قاطبه مردم است | اتاق خبر
کد خبر: 367821
تاریخ انتشار: 7 شهریور 1395 - 10:53
جعفرزاده:
نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکرد دولت در حوزه سیاست داخلی و خارجی مورد پذیرش قاطبه مردم است، بر لزوم توجه به مشکلات معیشتی مردم در سال پایانی فعالیت دولت یازدهم تاکید کرد.

اتاق خبر: غلامعلی جعفرزاده اظهار کرد: انتظار ما این است که دولت یازهم، دولت رفاه باشد نه دولت ریاضت، رمز موفقیت یک دولت این است که ضمن افزایش رشد اقتصادی، کنترل تورم، خروج کشور از رکود، جلوگیری از قاچاق و افزایش تولید ناخالص ملی و کاهش نقدینگی، دولت رفاه باشد تا مردم با سختی زندگی نکنند.

وی افزود: دولت با پرهیز از مسایل سیاسی و حاشیه‌ای به سمت تامین رفاه مردم به روش معقول، منطقی و مشروع حرکت کند و رشد اقتصادی رابا گرایش به مردم محقق کند چرا که ما اقتصاد سرمایه‌داری نمی‌خواهیم و رشد اقتصادی باید با کاهش فاصله طبقاتی همراه باشد در حالی که اکنون توازن طبقاتی نداریم.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان این که مردم از نظر نوع نگاه سیاسی دولت را قبول دارند و آن همراهی می‌کنند، یاد آور شد: رویکرد دولت در سیاست داخلی و خارجی مورد پذیرش قاطبه مردم است و لازم است دولت در حوزه اقتصادی نیز با توجه به وجود سرداران اقتصادی در کابینه تحولی ایجاد کند.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید