Performancing Metrics

بهره برداری از ۲ طرح آبرسانی در نور | اتاق خبر
کد خبر: 367898
تاریخ انتشار: 7 شهریور 1395 - 16:36
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت دو مجتمع آبرسانی «شهدا» و «مرداب» شهرستان نور افتتاح و بهره برداری از آنها آغاز شد.

اتاق خبر: برای بهره برداری از این پروژه ها حفر سه حلقه چاه، اجرای ۳۷ کیلومتر لوله گذاری خط انتقال و ۵۸ کیلومتر لوله گذاری شبکه توزیع،احداث چهار باب مخازن ذخیره به حجم هزار و ۸۰۰ متر مکعب و احداث چهار واحد ایستگاه پمپاژ با صرف اعتباری بالغ بر ۵۲ هزار و ۵۵۷ میلیون ریال انجام شده است.

 مجید عبدالهی مدیرعامل آبفار مازندران پیش از ظهر یکشنبه در مراسم بهره برداری از طرح های آبرسانی در نوشر ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر آنها را الگوهای مسوولان در جامعه خواند و گفت: اخلاص،ایمان و ایستادگی درسهایی از این دو دولتمرد شهید گرانقدر است که ما باید سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی سرگذشت آب را سرگذشت تلخی عنوان کرد و گفت: در گذشته در هر گوشه ای از روستاها چشمه های جوشانی بود و مردم از آب استفاده بهینه می کردند اما اکنون علاوه بر ازدیاد جمعیت و مصرف بی رویه آب بسیاری از چشمه ها خشک شدند و سطح آب بسیاری از چاهها و چشمه ها نیز پایین آمد و اکنون کمبود منابع تامین آب بزرگترین چالش ما در عصر حاضر است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با اشاره به تخصیص اعتبار صندوق توسعه ملی به ۴۶ مجتمع آبرسانی روستایی نیمه کاره و اولویت دار استان افزود: دو مجتمع شهدا و مرداب نور نیز از جمله این مجتمع هاست که آماده بهره برداری شد و البته تلاش نمایندگان مردم در مجلس نیز تاثیر به سزایی در تخصیص اعتبار به این پروژه ها داشته است.

عبدالهی افزود: با افتتاح دو مجتمع آبرسانی در شهرستان نور و بهره مندی هزار و ۵۶۹ خانوار ۱۰ روستای این شهرستان از مزایای آن بهره مند شدند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید