Performancing Metrics

درگیری منجر به اسیدپاشی در تهران | اتاق خبر
کد خبر: 367928
تاریخ انتشار: 7 شهریور 1395 - 19:05
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به وقوع یک فقره درگیری و نزاع منجر به اسیدپاشی در جنوب پایتخت اعلام کرد که متهم صبح امروز(یکشنبه) خود را تسلیم قانون کرد.

اتاق خبر: دساعت 23 و 15 دقیقه پنجم شهریورماه وقوع یک فقره اسیدپاشی در خیابان 24 متری باستانی پور(خیابان خسرو احمد) پارک بازیافت به کلانتری 160 خزانه اعلام شد.
دراین گزارش آمده، با حضور مأموران کلانتری در محل مشخص شد دو جوان حدودا 30 ساله بنام های «میثم» و «آرمان» از ناحیه صورت و بدن مورد اسیدپاشی قرار گرفته اند که بلافاصله هر دو نفر برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.
براساس این گزارش، با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع اسیدپاشی و به دستور سرپرست دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
براساس گزارش پلیس آگاهی تهران بزرگ، میثم در خصوص حادثه به کارآگاهان پلیس گفت که همراه دوستان در پارک نشسته بودیم که متوجه شدم یکی از بستگانم به نام «بهرام» قصد درگیری با فرد دیگری دارد؛ به قصد میانجیگری رفتم که فردی ناشناس ظرفی پر از اسید را به سمت افراد حاضر در محل پاشید که بخش عمده آن به صورت، بدن و سر من و آرمان ریخته شد.
* شناسایی عامل اسیدپاشی
کارآگاهان با مراجعه به محل اسیدپاشی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی متهم اصلی پرونده بنام «مجید . ت» (متولد 1353) شدند؛ بنا بر اظهارات شاهدان صحنه درگیری، متهم بهمراه برادرش با فردی بنام «بهرام» درگیر و طی درگیری با این شخص مبادرت به اسیدپاشی کرده بود .
براساس این گزارش مجید صبح امروز با مراجعه به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، خود را معرفی و تسلیم کرد.
متهم در خصوص ماجرا به پلیس گفت که در محل کارم بود که بهرام بهمراه چند نفر چاقو بدست مرا دوره کردند و به قصد فرار به مغازه کناری رفتم که آنها با آجر و سنگ به سمتم حمله ور شدند.
به گفته وی، بهرام یکی از خلاف کارهای منطقه است و از من حق حساب می گرفت؛ سال گذشته وی به قصد زهر چشم گرفتن شیشه خانه ام را شکست و من هم از بهرام شکایت کردم که این موضوع باعث کینه ورزی وی شد.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به روند اقدامات درمانی بر روی مصدومان حادثه اسیدپاشی گفت: متهم اصلی پرونده پس از انجام تحقیقات اولیه و برای صدور قرار قانونی، به دادسرای امور جنایی تهران اعزام شد.

منبع: ایرنا

95102

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید