Performancing Metrics

بهتر شد پیشنهاد چلسی را رد کردم | اتاق خبر
کد خبر: 367993
تاریخ انتشار: 8 شهریور 1395 - 01:41
استونز:
جان استونز می گوید از اینکه به منچسترسیتی پیوسته است ابراز رضایت کرد.

hsj,kc

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، جان استونز مدت ها مورد توجه چلسی قرار داشت ولی در نهایت راهی منچسترسیتی شد تا از شروع فصل جاری در تیم گواردیولا به میدان برود. فصل گذشته چلسی سه بار برای به خدمت گرفتن این بازیکن به اورتون پیشنهاد کرد و حتی پیشنهاد ۳۰ میلیون پوندی نیز به اورتون ارائه داد ولی در نهایت این باشگاه اجازه فروش مدافع خودش را نداد. در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت تا با ۴۷ میلیون پوند به منچسترسیتی بپیوندد.

جان استونز درباره پیوستن به منچسترسیتی گفت: خوشحالم که فصل قبل به چلسی نرفتم. از اینکه فرصت بازی در منچسترسیتی را پیدا کردم خیلی خوشحالم چراکه از نظر من پپ گواردیولا بهترین مربی جهان است و می توانم چیزهای زیادی را از او یاد بگیرم. از تمرین زیر نظر او خوشحالم. او مربی است که خیلی به جزئیات توجه می کند و این برای پیشرفت بازیکنان خیلی خوب است. از وقتی زیر نظر گواردیولا شروع به بازی کردم، پیشرفت خوبی در خودم حس می کنم. به همین خاطر فکر می‌کنم اینکه انتقالم به چلسی نهایی نشد و این فرصت به من رسید تا به منچسترسیتی بپیوندم، در واقع برای من خیلی خوب شد.

استونز در پایان گفت: هدفم از حضور در منچسترسیتی کسب قهرمانی است. فرصتی برای من پیش آمده است تا بتوانم عنوان های زیادی را با منچسترسیتی کسب کنم. هدف هر بازیکنی کسب جام و قهرمانی است. برای من هم خیلی خوب است که بتوانم قهرمانی های زیادی را در دوران فوتبالی خود داشته باشم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید