Performancing Metrics

آماده بازی با قطر هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 368014
تاریخ انتشار: 8 شهریور 1395 - 04:05
انصاری فرد:
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: برابر قطر به حضور هواداران دلگرم هستیم و امیدواریم مرحله سخت صعود به جام جهانی را با برد آغاز کنیم.

کریم انصاری فرد

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، کریم انصاری فرد در حاشیه یکشنبه عصر تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط اردوی ایتالیا گفت: من از اواسط اردو به تیم اضافه شدم ولی خدا را شکر اردوی خیلی خوبی برگزار کردیم. بازیکنانی که در تمام طول اردو بودند، از آن رضایت داشتند و فکر می‌کنم که اکنون برای سخت ترین مرحله صعود به جام جهانی آماده هستیم.

او درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی هم گفت: این سوال را باید از سرمربی بپرسید. او باید درباره امکانات تیم ملی صحبت کند. هرچند شاید می‌شد بازی‌های بهتری انجام دهیم ولی بعد از کش و قوس‌های فراوان و لغو شدن چند اردوی تیم ملی، اردوی ایتالیا بد نبود و ما در آن به هدف‌هایمان رسیدیم.

قطر نسبت به ایران بازی‌های تدارکاتی بیشتری انجام داده است. مهاجم تیم ملی در این باره گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس هزینه‌های زیادی برای پیشرفت فوتبال‌شان می‌کنند اما ما نسبت به قطر نقاط قوت خاصی داریم که یکی از آن‌ها پشتوانه هواداران‌مان است که امیدوارم مثل همیشه ورزشگاه را پر کنند چون ما با دلگرمی همین هواداران بازی می‌کنیم.

انصاری فرد در پایان درباره میزان شناختش از بازی قطر گفت: در روزهای پیش رو کادر فنی بازی‌های قطر را برایمان آنالیز می‌کنند تا با آمادگی کامل برابر این تیم به میدان برویم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید