Performancing Metrics

بنیاد مسکن زنجان از 24 طرح هادی روستایی بهره برداری کرد | اتاق خبر
کد خبر: 368056
تاریخ انتشار: 8 شهریور 1395 - 11:14
بنیاد مسکن استان زنجان در ششمین روز از هفته دولت امسال، از 24 طرح هادی در 24 روستای این استان بهره برداری کرد و کلنگ 10 پروژه دیگر را به زمین زد.

اتاق خبر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان روز یکشنبه در مراسم بهره برداری از طرح هادی در روستای گوزلدره بخش باغ حلی در شهرستان سلطانیه گفت: این بنیاد وظیفه اجرای طرح های هادی در سطح روستاها را برعهده دارد و 733 روستای بالای 20 خانوار جزو برنامه پنج ساله توسعه بود که طرح هادی آنها به پایان رسیده است.
احمد حاجی زاده خاطرنشان کرد: طرح هادی در حدود 47 درصد از روستاهای استان زنجان و در 54 درصد از روستاهای شهرستان سلطانیه اجرا شده است.
وی یادآورشد: بیش از 51 هزار جلد سند برای خانه های روستایی استان زنجان صادر شده است که بیش از 61 درصد از واحدهای مسکونی را شامل می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در شهرستان سلطانیه نیز برای بیش از سه هزار و 164 واحد مسکونی سند صادر شده است.
حاجی زاده اظهارکرد: ساماندهی گلزار شهدا در شهرستان زنجان و نوسازی و بازسازی مسکن روستایی برای 48 هزار واحد انجام شده است که 60 درصد از واحدهای مسکن روستایی را شامل می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 202 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25هزار نفر جمعیت شهرستان زنجان احداث و به متقاضیان واگذار شده است.
حاجی زاده افزود: در مسکن شهری نیز حدود 130 واحد ساخت و ساز و تحویل داده شده، 21 واحد در دست ساخت و 21 واحد دیگر نیز جزو برنامه های اجرایی است.
وی تاکید کرد: در اجرای طرح هادی 24 روستای استان زنجان همه مسئولان و دهیاری ها دست به دست هم دادند و شاهد نتیجه مثبتی از آن هستیم.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: سهمیه یارانه ای از طریق کشور در اختیار این بنیاد قرار گرفت و با کمک شوراها و دهیاری ها به اندازه 30 درصد این مبلغ یارانه ها نیز در روستاها جمع آوری و طرح های هادی انجام شد.
در این مراسم 24 طرح هادی در 24 روستای استان زنجان با پنج میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
کلنگ عملیات اجرایی 10 طرح هادی در 10 روستای این استان نیز به زمین زده شد که اعتبار پیش بینی شده برای اتمام این پروژه ها 12میلیارد ریال است.
علاوه بر این پروژه ها از 37 هزار و 186 امین واحد مسکونی مقاوم سازی شده در استان زنجان نیز بهره برداری شد.

منبع: ایرنا

95103

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید