Performancing Metrics

فرودگاه مهران در آینده ای نزدیک اجرایی می شود | اتاق خبر
کد خبر: 368079
تاریخ انتشار: 8 شهریور 1395 - 14:39
فرماندار شهرستان مهران گفت: فرودگاه شهر مهران در آینده ای نزدیک اجرایی می شود.

اتاق خبر: مراد ناصری ، شهرستان مهران به دلیل وجود مرز امن با کشور عراق یکی از مهمترین کانون های تردد زائران عتبات عالیات است که نیازمند ایجاد زیرساخت های متعدد در بخش راه است.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین نیازهای شهرستان بحث وجود فرودگاه است که با توجه به موقعیت مرز مهران به عنوان پر تردد ترین مرز زمینی کشور این مهم در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.

ناصری  از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای فرودگاه شهر مهران خبر داد و گفت با این میزان اعتبار کار اجرایی فرودگاه شهر مهران در آینده شروع خواهد شد.

فرماندار شهرستان مهران عنوان کرد: در شهرستان خدمات و کارهای زیادی انجام شده که از جمله آنها ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، بزرگراه در مسیر مهران به ایلام و..است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه زیر ساخت برای شهر مهران اقدامات و کارهای بزرگی از جمله آبرسانی به پایانه مرزی به طول ۱۹ کیلومتر، احداث پل دوم زائر،دوبانده کردن مسیر پل زائر تا پایانه مرزی، روشنایی مسیر پل زائر تا پایانه و..انجام شده است، گفت: ۲۸ طرح عمرانی خدماتی در شهرستان با اعتباری به مبلغ ۷۱۰ میلیارد ریال طی هفته دولت به بهره برداری رسیده است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید