Performancing Metrics

با حضور در تمرین‌ پارالمپیکی‌ها انرژی مضاعف گرفتم | اتاق خبر
کد خبر: 368256
تاریخ انتشار: 9 شهریور 1395 - 13:00
نوبخت:
سخنگوی دولت در جریان بازدید از اردوی تیم ملی والیبال نشسته و تیراندازی اعزامی به بازی‌های پارالمپیک ریو گفت: واقعا با حضور در تمرین‌های والیبال نشسته خستگی‌ام رفع و با انرژی مضاعفی به محل کار خود باز خواهم گشت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد باقر نوبخت در جریان بازدید از آخرین تمرین‌های تیم ملی والیبال نشسته مردان و تیم تیراندازی اعزامی به بازی‌های پارالمپیک ریو گفت: با حضور در جریان تمرین‌های تیم ملی والیبال نشسته و تیراندازی روحیه گرفتم. با توجه به اینکه در آخرین روز هفته دولت قرار داریم و به برکت خون شهیدان دولت، شهیدان رجایی و باهنر این فرصت برای من فراهم شد تا در جریان آخرین تمرین‌های تیم والیبال نشسته مردان قرار بگیرم و به آن‌ها خسته نباشید بگویم. خودم به جهت گرایش به رشته والیبال از اینکه در جریان تمرین‌های آن‌ها قرار گرفتم به طور عام و خاص لذت بردم و در حال حاضر با انرژی مضاعف و با رفع خستگی به محل کار خود بازخواهم گشت.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا درست است که هنوز کمیته ملی المپیک بخشی از بودجه پارالمپیک را برای اعزام به بازی‌های ریو پرداخت نکرده است؟ گفت: من فکر نمی‌کنم محمود خسروی وفا این مسئله را تایید کند. زیرا کمیته ملی پارالمپیک سهمیه خاص خود را دارد و به طور ویژه حمایت می‌شود. بنابراین با توجه به اینکه ردیف بودجه مستقلی پارالمپیک دارد، تصور نمی‌کنم در حال حاضر این مسئله مشکلی را برای اعزام کاروان پارالمپیک به ریو ایجاد کند. ضمن اینکه رییس جمهور نیز همیشه تاکید دارد پارالمپیک باید به طور ویژه دیده شود.

معاون رییس جمهور در رابطه با عملکرد ورزشکاران المپیکی در بازی‌های ریو خاطرنشان کرد: زحمات عزیزان و ورزشکاران حاضر در المپیک قابل تقدیر است و به طور زیبا و خوب و سنجیده و مناسب مورد تکریم مقام معظم رهبری قرار گرفتند. در خصوص پارالمپیک نیز باید بگویم با توجه به پیشینه قهرمانی که پارالمپیکی‌ها دارند از الان انتظار می‌رود که بتوانند مردم را خوشحال‌تر از المپیک کنند و با توانایی‌های بالایی که دارند نتایج خیلی خوبی را بیافرینند. من امیدوارم که ورزشکاران پارالمپیکی ما درخشش خوبی را در پارالمپیک ریو داشته باشند.

در جریان بازدید سخنگوی دولت از تمرین‌های تیم ملی والیبال نشسته و تیراندازی، رییس جمهور طی تماس تلفنی با نوبخت به پارالمپیکی‌ها سلام ویژه رساند، برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد و اعلام کرد هر کمکی که از دست او بر بیاید کوتاهی نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید