Performancing Metrics

آرزویم قهرمانی در جام جهانی است | اتاق خبر
کد خبر: 368275
تاریخ انتشار: 9 شهریور 1395 - 15:18
آقای گل فوتبال ساحلی جام قاره‌ای آسیا:
ملی‌پوش اصفهانی فوتبال ساحلی گفت: تنها آرزویی که در فوتبال ساحلی دارم قهرمانی در جام جهانی است و امیدوارم بتوانیم در جام‌جهانی مکزیک که در سال 2017 برگزار می شود به قهرمانی برسیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امیرحسین اکبری با اشاره به رقابت‌های جام قاره‌ای آسیا در چین، اظهارکرد: خوشبختانه توانستیم در دور مقدماتی رقبای‌مان را شکست دهیم و در نهایت به فینال این مسابقات برسیم و در فینال با تیم ملی عمان روبرو شویم. 

وی افزود: عمان تیمی قوی در آسیا محسوب می‌شود و سال گذشته توانست در مقدماتی جام جهانی پیروز و قهرمان آسیا شود. خوشبختانه در این جام توانستیم عمان را شکست دهیم و به قهرمانی این دوره از مسابقات برسیم. 

ملی پوش اصفهانی فوتبال ساحلی با اشاره به آقای گلی‌اش در این مسابقات، اضافه کرد: با تلاش و حمایت هم تیمی‌هایم توانستم در این مسابقات بهترین بازیکن شوم و از این بابت بسیار خرسندم. 

اکبری در مورد میزبانی کشور چین دراین مسابقات گفت: کشورهای آسیای شرقی به خاطر داشتن امکانات خوب، میزبانی خوبی دارند و از تیم‌ها به خوبی استقبال کردند اما تنها مشکل ما تغذیه بود چرا که نمی توانستیم از غذاهای گوشت دار آنها استفاده کنیم و مجبور بودیم از کنسروها و سبزیجات استفاده کنیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می کنید نسل طلایی فوتبال ساحلی ادامه خواهد داشت یا خیر؟ گفت: در سه یا چهار سال گذشته تیم ملی فوتبال ساحلی روند رو به رشدی داشته است و در حال حاضر بازیکنان با تجربه در کنار بازیکنان جوان و با انگیزه قرار گرفته‌اند و شرایط خوبی در تیم ملی حاکم است. 

ملی‌پوش اصفهانی فوتبال ساحلی ادامه داد: تنها آرزویی که در فوتبال ساحلی دارم قهرمانی در جام جهانی است و امیدوارم بتوانیم در جام جهانی مکزیک که در سال 2017 برگزار می شود به قهرمانی برسیم. 

اکبری افزود: این مسابقات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود چرا که تمام تیم‌ها با نفرات اصلی شان در این تورنمنت شرکت کردند همچنین با 300 امتیازی که از این مسابقات گرفتیم با یک پله صعود توانستیم در جایگاه ششم جهان قرار بگیریم. 

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید