Performancing Metrics

رکود از صنایع دستی باید خارج شود | اتاق خبر
کد خبر: 368372
تاریخ انتشار: 9 شهریور 1395 - 15:32
در نشست خبری هلدینگ فراز آفتاب کاسپین مطرح شد
مدیر عامل هلدینگ فراز آفتاب کاسپین از طرح اعطای سبد کالایی از سوی این شرکت با همکاری اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان تهران خبر داد.

به گزارش اتاق خبر در نشستی که در محل هلدینگ فراز آفتاب کاسپین و با حضور مدیر عامل این هلدینگ و برگزار شد علی اکبر انصاری مدیر عامل و عضو هیئت مدیره هلدینگ فراز آفتاب کاسپین با بیان مقدمه ای از سوابق این هلدینگ در فروش کالا های سازمانی اعلام کرد: طرح هنر و کاشانه تز سوی هلدینگ فراز آفتاب کاسپین و با همکاری اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان تهران قصد دارد که به منظور حمایت از تولیدات صنایع دستی داخلی 10 درصد از ارزش هر کدام از سبد کالایی اعطا شده از سوی این هلدینگ را صنایع دستی داخلی تشکیل خواهد داد.

در ادامه این نشست خاطره استاد رضایی رئیس اتحادیه صنایع دستی استان تهران ضمن تبریک هفته تعاون و دولت، با بیان این نکته که همکاری این اتحادیه و هلدینگ فراز آفتاب کاسپین بتواند منافع مشترکی برای اعضای محیا کننده این طرح و سایر افراد ایجاد کند گفت: تمامی تلاش  اتحادیه ایجاد فضای تامین مواد اولیه، ایجاد فضا برای بازار ها و منافع مشترک برای صنعتگران صنایع دستی و قالب بندی علمی برای سقف تولیدات صنایع دستی است.

استاد رضایی با اشاره به نقش صنایع دستی در رونق گردشگری از ثبت شدن شهر لاله جین به عنوان شهر جهانی سفال خبر داد و ادامه داد: شهر مشهد نیز به عنوان مرکز سنگ و جواهر جهانی، تبریز شهر فرش جهانی و اصفهان به عنوان پایتخت هنر جهانی بزودی رخ خواهد داد. با همه این اوصاف بخش تولید صنایع دستی نیازمند است که با همکاری و سرمایه گذاری از وضعیت رکودی که به آن دچار است خارج گردد و تمامی تلاش ها بر این است که در کنار سطح بندی بخش تولید، صنایع دستی در قالب پروژه های تعریف شده به کار خود ادامه دهد.

در پایان نشست مدیران عامل هلدینگ فراز آفتاب کاسپین و اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان تهران توافقنامه همکاری امضا کردند

نظرات
ADS
ADS
پربازدید