Performancing Metrics

جدایی فان باستن از تیم ملی هلند | اتاق خبر
کد خبر: 368417
تاریخ انتشار: 10 شهریور 1395 - 07:56
مارکو فان باستن با انتشار بیانیه‌ای جدایی خودش را از تیم‌ ‌ملی هلند تایید کرد و عنوان کرد که به زودی در فیفا صاحب مسند خواهد شد.

فان باستن

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مارکو فان باستن، مهاجم سال‌های نه چندان دور فوتبال هلند که به دلیل مشکلات قلبی نمی‌تواند سرمربی هیچ تیمی شود، دستیار دنی بلیند، در تیم‌ ‌ملی هلند بود ولی او نیز بعد از دیک ادووکات، دومین مربی است که از سمت خود استعفا می‌دهد.

فان باستن بعد از اعلام استعفای خود از تیم‌ ‌ملی هلند، در بیانیه خود نوشت: فیفا از ما درخواست کرده است تا با آنها همکاری کنم و من هم این درخواست را قبول کردم. به همین دلیل استعفای خودم را از تیم‌ ‌ملی هلند اعلام می‌کنم. من از اتحادیه فوتبال هلند تشکر می‌کنم که به من پیشنهاد تمدید قرارداد داد اما در موقعیتی قرار ندارم که آن را قبول کنم. به زودی مسئولیت جدید من در فیفا شروع می‌شود و ایده‌های خودم را برای پیشرفت این نهاد ارائه دادم. خیلی خوشحال هستم که فیفا به من پیشنهاد داده است تا با آنها همکاری کنم و تلاش می‌کنم تاثیر خودم را در این نهاد داشته باشم.

تیم ملی هلند پنجشنبه شب در دیداری دوستانه به مصاف یونان می رود و هفته بعد نیز در اولین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا به دیدار سوئد خواهد رفت. هلندی‌ها می خواهند عملکرد ضعیف در انتخابی یورو را جبران کنند.

مارکو فان باستن، طی سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ هدایت تیم ملی هلند را بر عهده داشت ولی با توصیه پزشکان سرمربیگری را در رده باشگاهی ادامه و سپس به طور کامل آن را رها کرد.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید