Performancing Metrics

قطر تیم کوچکی نیست ولی از پیش باخته است | اتاق خبر
کد خبر: 368429
تاریخ انتشار: 10 شهریور 1395 - 09:38
مناجاتی:
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید این تیم توانایی شکست قطر را دارد.

مهدی مناجاتی

 به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مهدی مناجاتی در پاسخ به این سوال که چرا در سال جاری به همکاری‌اش با تیم تراکتورسازی تبریز ادامه نداد گفت: راه دور بود گفتیم بیشتر از این مزاحم رفقا بیشتر از این نشویم. یک سری گرفتاری شخصی داشتم و نشد که بیشتر در خدمت‌شان باشم. جا دارد از امیر قلعه‌نویی که همیشه به من محبت دارد تشکر کنم و مطمئن باشید هیچ دلخوری وجود ندارد و من به دلیل مشکلات خودم امسال در تراکتور نماندم.

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر چیست گفت: قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی می‌کند و جمع زیادی را به عنوان تابعیت به تیم ملی خود اضافه کرده است. آن‌ها در رده پایه خیلی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و امکانات بالایی دارند. مطمئنا کار تیم ملی برابر آن‌ها سخت است ولی من در کل فکر می‌کنم قطر برابر ما از پیش باخته است. ایران همیشه به خاطر بازیکنان متعصبش چند قدم از این تیم‌ها جلوتر است. البته قطر تیم کوچکی نیست ولی در کل معتقدم آن‌ها را شکست می‌دهیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش ایران به جام جهانی صعود می‌کند، بیان کرد: صعود راحت که وجود خارجی ندارد. الان برزیل و آرژانتین هم راحت صعود نمی‌کنند. همه سرمایه‌گذاری می‌کنند و کار سخت است ولی امیدوارم که با تلاش بازیکنان بتوانیم راهی جام جهانی شویم هرچند که مانند برخی تیم‌های عربی آن‌قدر پول نداریم که خارج از زمین هم فعال باشیم. بارها دیده‌ایم که برخی داوران توسط برخی کشورها چگونه تاثیر پذیرفته و با سوت‌هایشان کار را سخت کرده‌اند. با این همه ایران، قدرت اول آسیاست.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید