Performancing Metrics

قصد داریم قرارداد مسی و سوارس را تمدید کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 368441
تاریخ انتشار: 10 شهریور 1395 - 11:20
بارتومئو:
رییس باشگاه بارسلونا قصد دارد قرارداد مهاجمش را تمدید کند.

جوزپ بارتومئو

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا،خوسپ ماریا بارتومئو درباره لیونل مسی، امضای قرارداد با پاکو آلکاسر و دیگر موضوعات صحبت کرد. رییس باشگاه بارسلونا گفت: تا ۳۱ آگوست فرصت داریم با آلکاسر قرارداد امضا کنیم. تا آخرین لحظه فعال خواهیم بود. به نظرم با جدید بازیکنان جدید وضعیت تیم را بهتر کردیم. این تیم همچون تیم قبلی درخشان عمل خواهد کرد.

بارتومئو درباره مسی گفت‌: بهترین بازیکن جهان است. فتح نکردن کوپا آمه‌ریکا در تابستان امسال برای هر بازیکنی یک سقوط محسوب نمی‌شود. به مسائل مالیاتی احترام می‌گذارم. مسی در این رابطه اذیت شد پیش از این نیز گفته بودیم که از او حمایت خواهیم کرد. نه تنها از مسی بلکه از مدیر برنامه‌اش و خانواده‌اش حمایت خواهیم کرد. مسی قوی است و بهتر از همیشه به تمرینات بارسلونا بازگشت. اشتیاق خود را به ما نشان داد و باشگاه را خوشحال کرد.

رییس باشگاه کاتالانی در ادامه افزود: بعد از سال نو درباره تمدید قرارداد مسی صحبت خواهیم کرد، اما قصد داریم با لوئیس سوارس و ایوان راکیتیچ نیز تمدید کنیم. از همه مهم‌تر این است که در تیم رقابت وجود دارد. سال‌های زیادی در بارسلونا بودم. سطح باشگاه فوق‌العاده‌ است.

بارتومئو در مورد جدایی کلودیو براوو نیز اظهار کرد: تلاش خودمان را کردیم تا تیم را ترک نکند. در ابتدا به شخصیتی که داشت تبریک می‌گویم. براوو انسان و دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای بود. او نمی‌خواست قراردادش را تمدید کند، می‌خواست تجربیات جدیدی داشته باشد و در تیم دیگری بازی کند. می‌خواست بارسلونا را ترک کند و پولی که از انتقالش به دست آوردیم خوب بود.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید