Performancing Metrics

بیشترین ضریب خسارت در خوزستان خسارت درمان یا اشخاص است | اتاق خبر
کد خبر: 368463
تاریخ انتشار: 10 شهریور 1395 - 13:41
معاون بیمه ایران گفت: بیشترین ضریب خسارت در خوزستان خسارت درمان یا اشخاص است.

اتاق خبر: سرخاب حیدری، رسالت و مأموریتی که در اساسنامه برای شرکت بیمه ایران تعریف شده تأمین امنیت سرمایه های مادی و معنوی است. در خوزستان سرمایه گذاری های عظیم نفت و گاز که زمینه تأمین امنیت سرمایه گذاری مهمترین مسئله صنعت بیمه است.

وی افزود: تأمین امنیت سرمایه گذاری سرآمد استراتژی کلی بیمه ایران در غرب آسیا است و در این راستا برنامه ریزی می کنیم.

معاون بیمه ایران تصریح کرد: خوزستان متنوع ترین سرمایه گذاری را در ایران دارد و به همین تناسب هم ریسک بیمه در استان زیاد و حتی از متوسط کشوری هم بالاتر است.

حیدری بیان کرد: ضریب نفوذ بیمه ای در کشور حدودا یک درصد تعریف شده و در خوزستان ۰.۵۳ است. بیشترین ضریب خسارت در خوزستان خسارت درمان یا اشخاص است.

وی عنوان کرد: یک هزار میلیارد تومان از ابتدای ۹۲ تا چهار ماه امسال خسارت به زیان دیدگان پرداخت کرده و تعداد پرونده های رسیدگی شده ۴ میلیون و ۵۴۶ هزار و ۱۴۱ فقره بوده است.

معاون بیمه ایران یادآور شد: نرخ متوسط رشد حق بیمه عدد ۱۵ را نشان می دهد که از متوسط نرخ صنعت بیمه در کشور تقریبا تبعیت می کند. نرخ رشد خسارت در خوزستان عدد ۲۰ را نشان می دهد یعنی ۵ درصد از متوسط حق بیمه کشور بیشتر پرداخت کردیم.

حیدری در پایان گفت: بالای ۱۰۰ درصد خسارت را به مردم پرداخت کردیم. ضریب ساده خسارت عدد ۹۵ است ولی اگر محاسبه کنیم بالای ۱۰۰ درصد پرداخت می شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید