Performancing Metrics

فیلم منتخب کره جنوبی برای اسکار انتخاب شد | اتاق خبر
کد خبر: 368572
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1395 - 05:59
کره جنوبی فیلم «عصر سایه‌ها» را برای بخش فیلم خارجی‌ زبان اسکار معرفی کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از اسکرین، «عصر سایه‌ها» تریلری ساخته کیم جی-وون به عنوان نماینده کره جنوبی در بخش فیلم خارجی‌زبان اسکار انتخاب شد.

این فیلم که نخستین محصول کمپانی برادران وارنر در کره‌جنوبی و به زبان کره‌ای است، نماینده این کشور در هشتاد و نهمین جایزه اسکار است و داستان آن در سئول و شانگهای در دوره اشغال ژاپن روی می‌دهد و سونگ کانگ-هو و گونگ یوو بازیگران آن هستند.

سونگ کانگ-هو بازیگر این فیلم سال پیش به اعضای اسکار اضافه شد. او در این فیلم در نقش یکی از اعضای سابق مقاومت کره را بازی می‌کند که به نیروهای ژاپنی ملحق می‌شود و به هر دو طرف وفادار است.

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ونیز تجربه می‌کند و ۳ سپتامبر در بخش خارج از رقابت روی پرده می‌رود و سپس ماه آینده در جشنواره بین‌المللی تورنتو در بخش ویژه اکران می‌شود.

«عصر سایه‌ها» به خاطر سطح بالای آن از نظر کارگردانی و بازیگران و نیز برنامه‌های گسترده برای اکران آن در دیگر کشورها، از فیلم‌های مطرح سال است.

کیم جی-وون اولین بار در سال ۲۰۱۳ با فیلم «آخرین ایستگاه» در کنار آرنولد شوارتزنگر نخستین بازی هالیوودی خود را تجربه کرد.

برندگان هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار ۲۶ فوریه (بامداد دوشنبه ۹ اسفند) معرفی می‌شوند.

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید