Performancing Metrics

برای المپیک 2020 برنامه‌ریزی کرده‌ایم | اتاق خبر
کد خبر: 368622
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1395 - 14:15
مشحون:
رییس فدراسیون بسکتبال گفت: با تمام توان برای حضوری پرقدرت در المپیک توکیو گام برمی‌داریم.

مشحون

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمود مشحون درباره روند برنامه‌های تیم‌های ملی بسکتبال، اظهار کرد: تیم‌های پایه‌ بسکتبال ایران طبق برنامه‌های مربیان پایه و زیر نظر دیرک باوئرمان سرمربی تیم ملی بزرگسالان کارشان را انجام می‌دهند. هدف‌گذاری ما این است که بسکتبالیست‌ها به صورت نردبانی از تیم‌های پایه به تیم ملی بزرگسالان برسند.

رییس فدراسیون بسکتبال با اشاره به جوان‌گرایی در تیم ملی بزرگسالان بیان کرد: تیم ملی بزرگسالان ایران بعد از جوانگرایی روند روبه رشدی را طی می‌کند. بعد از اینکه بازیکنان باتجربه تیم ملی با هماهنگی‌های صورت گرفته از تیم ملی کنار رفتند، جوانان با انگیزه و آینده‌دار به تیم ملی اضافه شدند و تمرینات را با انگیزه بالایی دنبال می‌کنند تا به نوعی بتوانند جای خود را در تیم ملی باز کند.

او افزود: شکل گرفتن تیم ملی جدید احتیاج به زمان دارد ولی در چند ماهی که از جوانگرایی تیم ملی بزرگسالان می‌گذرد به دلیل همبستگی و همدلی که بین بازیکنان تیم وجود دارد، همه چیز به بهترین شکل پیش رفته‌است. تیم ملی بزرگسالان ایران هفته آینده در رقابت‌های چلنج کاپ آسیا در تهران به مصاف قطر خواهد رفت و مطمئنا بهترین نتیجه را کسب می‌کند.

مشحون با اشاره به روندی که تیم ملی بسکتبال ایران طی چند سال گذشته پشت سر گذاشته، تصریح کرد: بسیاری از کارشناسان معتقدند که جای تیم ملی بسکتبال ایران در المپیک 2016 ریو خالی بود. هم فدراسیون و هم بازیکنان تیم ملی هرچه در توان داشتند خرج کردند، ولی واقعیت این است که وقتی منابع کافی در اختیار ما قرار داده نمی‌شود. در نتیجه نمی‌توانیم به بزرگترین آوردگاه ورزش جهان صعود کنیم.

او ادامه داد: ما بارها اعلام کردیم که برای صعود به المپیک به کمک نیاز داریم ولی منابع لازم تامین نشد و ما هر چه تلاش کردیم نتوانستیم جواز حضور در المپیک را به دست آوریم.  با این حال تیم ملی بسکتبال ایران با تمام تلاش تمرین می‌کند و با وجود بازیکنان جوان که میادین بین‌المللی را تجربه کرده‌اند، از هم اکنون برای حضور پرقدرت در المپیک 2020 توکیو برنامه ریزی کرده‌است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید