Performancing Metrics

فقط خودم مقصر حذف از مسابقات جهانی هستم | اتاق خبر
کد خبر: 368643
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1395 - 17:17
ابراهیمی:
فرنگی کار وزن ۷۴ کیلوگرم جوانان ایران گفت: فقط خودم مقصر حذف از رقابت‌های قهرمانی جهان هستم و متاسفم که با خاطره‌ای بد از تیم جوانان می روم.

كشتي جوانان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مهدی ابراهیمی درباره حذفش از رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان با یک پیروزی و یک شکست اظهار کرد: متاسفانه مقابل حریف روس خوب کشتی نگرفتم و غافلگیر شدم. اگر با برنامه بهتری مقابل او قرار می گرفتم می توانستم او را شکست دهم اما آنطور که هدفم بود نتوانستم کشتی بگیرم.

فرنگی کار وزن ۷۴ کیلوگرم جوانان ایران با بیان اینکه از آمادگی بسیار خوبی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان برخوردار بود، گفت: کاری با وضعیت دیگر کشتی گیران ندارم اما من فقط روز و شب به فکر مدال جهانی جوانان بودم تا با خاطره ای خوب به کارم در این رده پایان بدهم. سال گذشته که دهم جهان شدم واقعا به لحاظ آمادگی بدنی و روحی در وضعیت بسیار بدی قرار داشتم اما امسال خیلی آماده بودم اما نمی دانم چرا مقابل حریف روس اینقدر بد کشتی گرفتم.

وی افزود: نباید خیلی با حریفم نزدیک کشتی می گرفتم تا او بتواند اجرای فن کند اما اینگونه نشد و او از فرصت استفاده کرد و دو بار بر روی من اجرای فن کرد. او بسیار سرعتی بود اما با علم اینکه می دانستم در تایم دوم کم می آورد می خواستم‌ کشتی را به وقت دوم بکشم و کار را تمام کنم ولی او خیلی خوب در همان تایم اول سعی کرد تا کشتی را تمام کند که به هدفش هم رسید و در دقیقه دوم‌مبارزه ضربه فنی شدم.

فرنگی کار وزن ۷۴ کیلوگرم جوانان ایران در پایان با عذرخواهی از مردم، گفت: هیچ کس را به غیر از خودم در این شکست مقصر نمی دانم. چه فدراسیون چه مربیان زحمات خود را کشیدند اما من باید خوب کشتی می‌گرفتم که متاسفانه اینگونه نشد و زحمات چندین ماهه خیلی راحت به هدر رفت.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید